Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Teferi’s Time Twist

Serie: War of the Spark (WAR)

Rarity: Common War of the Spark Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
War of the Spark
 8
0,20
 -
1,00
Teferi’s Time Twist | War of the Spark

 Op voorraad 

€ 0,20 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-8-2019 21:16:00

Risen Reef is zeer irritant in Arena. Al die triggers, iedere beurt weer, meerdere keren. Het is niet echt super fijn TBH om tegen te spelen.

30-8-2019 20:14:00

Vind hem best lastig vooral als ik probeer eindelijk die Risen Reef te killen. Nee hoor, Reef komt aan de volgende end step weer terug en hup, enemy drawt weer een hoop kaarten/ krijg weer een hoop landjes erbij.

Casper (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-8-2019 19:13:00

Leuk ding wel. Ik mag hier graag mee klieren in Arena. Beetje aggresief met de min abilities van je planeswalkers omgaan om daarna een aanval te duiken en je planeswalker als het ware te resetten. Dingen zoals Oath of Kaya, Basilica Bell-Haunt en Elite Guardmage ernaast. Best prettig.

Oracle

Instant 

Exile target permanent you control. Return that card to the battlefield under its owner's control at the beginning of the next end step. If it enters the battlefield as a creature, it enters with an additional +1/+1 counter on it.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/3/2019
Auras attached to the exiled permanent will be put into their owners’ graveyards. Equipment attached to the exiled permanent will become unattached and remain on the battlefield. Any counters on the exiled permanent will cease to exist. Once the exiled permanent returns, it’s considered a new object with no relation to the object that it was.

5/3/2019
The permanent returns untapped unless another effect causes it to enter the battlefield tapped.

5/3/2019
If a token is exiled this way, it will cease to exist and won’t return to the battlefield.

5/3/2019
To determine whether the entering permanent is entering as a creature, consider any effects that will modify that permanent’s characteristics once it’s on the battlefield, including that permanent’s own abilities that affect only itself and effects from other objects.

5/3/2019
A creature returned to the battlefield this way enters the battlefield with one +1/+1 counter if it would otherwise enter with no +1/+1 counters.

Decktips