Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Anthology II (CA2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2016 | 11,95 | |||
Commander Anthology II | 12,95 | |||
M14 | 11,95 | 24,95 |
Prijs:
€ 12,95
Deze kaart is ook dikke vriendjes met Scavenging Ooze & Experiment One, lekker wat life-gainen & counters leggen. Daarna deze Hydra eroverheen en ze moeten echt actie gaan ondernemen (als het al niet te laat is). Toch zeker de eerder genoemde 1-drop, die je dankzij deze kaart constant kan regeneraten en tegelijk een thread blijft!
Net na Golgari en Simic uit het Ravnica block, tegelijk toernooi waardig dus, is deze een grotere bedreiging dan dat andere, alleenstaande, groene creatures tot nu toe zijn geweeest. Daarom de hogere prijsklasse.
Hij zal nog wel zakken, maar dat duurt nog meer dan een jaar.
maar kalonian hydra is niet een random big fatty hij maakt namelijk ook je anderen beesten met counters er op snel erg eng.
Waarschijnlijk zie ik iets essentieels over het hoofd, maar dit is toch helemaal niet zo'n briljant beestje? Ok, hij is best bedreigend maar groen heeft door de jaren heen vele grote vergelijkbare bedreigingen gekend met een grote trampler voor 5 mana, en ik kan me niet herinneren dat die ooit de paar euro zijn ontstegen.
Lijkt me stug dat deze kaart zo lang zo duur blijft.
Deze gaat nog dood aan random beesten met deathtouch. Of je raced hem met vliegers. Dan is Baneslayer Angel veel enger in limited.
Ik vind dat een mythic rare ook best wel heel erg goed mag zijn voor limited.
Vind de kaart echt nergens over gaan. Als je dit speelt moet er binnen 1 of uiterlijk 2 beurten een antwoord worden gevonden anders dan is het game..
Behoorlijk saai vind ik zelf. Met {=pack rats} online moet je nog meer moeite doen om te winnen.
In limited vind ik hem te goed en dus niet leuk.
Eigenlijk wil ik deze in mijn spike deck, met Spike Weaver ernaast val je gewoon aan wat je wilt, als de deal slecht lijkt te gaan voorkom je de damage gewoon, en hou je genoeg over voor verdediging.
Dus Exava, Rakdos Blood Witch slaat in beurt 3 voor 4. Dan beurt 4 slaat hij voor 6 door de Hydra die meteen 8/8 wordt. Dat is samen dus 14 damage op beurt 4 en komt je oppo op 2 leven te staan!! Dit gebeurt natuurlijk niet elke game maar is wel hard in standard
Je kan een beurt eerder swingen door Exava, Rakdos Blood Witch Met mana elfjes zelfs op beurt 4 !!
Deze gaat heerlijk worden in mijn Jenara, Asura of War edh deck.
Kan ik me in vinden. Feitelijk zet ie je tegenstander op een klok van 2 beurten zodra ie begint te swingen.
Nu een paar keer gespeeld met deze kaart en moet zeggen dat hij toch wel erg sterk is.
Ik speelde hem samen met Scavenging Ooze en Prime Speaker Zegana. Het is een kaart waar direct een antwoord op gevonden moet worden, dat maakt hem ook zo goed vind ik.
Hij is goed met andere kaarten maar in zijn eentje wint hij ook de game, daarom vind ik het geen win more kaart.
Negeer dat hele 'verdubbel de counters op alles' gewoon en kijk hoe snel deze 8/8 is (de eerste keer dat je ermee aanvalt). Dit is gewoon een hele efficiënte beater.
Ik denk nog altijd dat ie niet goed genoeg is maar Slecht is ie niet iig
Commander kaarten hebben vaak alleen effect op de foil prijs. Tenzij de kaart in kwestie al een aantal jaar oud is. Kalonian valt niet in deze catogorie.
Creature - Hydra 0 / 0
Trample
Kalonian Hydra enters the battlefield with four +1/+1 counters on it.
Whenever Kalonian Hydra attacks, double the number of +1/+1 counters on each creature you control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2013
To double the number of +1/+1 counters on a creature, determine how many +1/+1 counters are on the creature and put that many more on it. Effects that interact with counters (such as the one created by Corpsejack Menace’s ability) may change the number of counters ultimately put on the creature.
Decktips