Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

True-Name Nemesis

Serie: Battlebond (BBD)

Rarity: Mythic Battlebond Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
9,95
 -
99,95
Commander 2013
 2
7,50    
Time Spiral Remastered
 -
9,95
 -
0,01
True-Name Nemesis | Battlebond

Prijs:

€ 9,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 99,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
5-9-2014 08:21:00

Gezien de prijs nu oranje is, is deze in de aanbieding?

5-9-2014 02:02:00

Ik weet vrij zeker dat het vooral is omdat je de decks overal voor zo weinig kunt krijgen nu, én dat het deck met deze gast erin dan ook nog eens extra vaak is geprint Dan heb je een Sol Ring, een Strix (die ondertussen ook nergens meer wordt gespeeld) en deze jongen als value en dan kom je al gauw op een prijs als dit uit.

5-9-2014 00:14:00

De hype is natuurlijk ook een beetje gesetteld inderdaad. Mensen weten inmiddels wat ze tegen TNN moeten doen, en blijft dan toch een (relatief) zwaardere cost.

5-9-2014 00:05:00

Minder vraag en een reprint van de commander 2013 decks waar het deck waarin deze zit dubbel zovaak wordt geprint dan de anderen. Hierdoor is het aanbod groter en zie je het Mind Seize deck voor 30 euro verkocht worden. Dat drukt de prijs enorm.

4-9-2014 23:49:00

waarom is true name zo hard gedaalt? van 38.50 naar 21.95 .....

6-8-2014 17:09:00

Een 3/1 Invisible Stalker is op zichzelf niet te sterk, het zijn de zwaarden en merfolklords die dit ding sterk maken. Afaik is er in innistrad oid een 3/1 unblockable uncommon, een soort doorgefokte hexproof er bovenop als bonus voor rare rarity klinkt helemaal niet zo onlogisch.

Ik denk dat dit ding een stuk minder potten zou breken in standard dan iedereen denkt

6-8-2014 16:55:00

In standard? Nee, veel te sterk. Dan moet Khans wel vol met mass-removal en sacrifice-effecten zitten.

6-8-2014 16:51:00

zal deze in std gedrukt worden?

8-7-2014 14:51:00

Heb er geen last van, ben blijkbaar nog de enige die Humility speelt in Legacy control (en 4x Terminus werkt ook aardig)

29-6-2014 13:24:00

Klopt, een boardwipe kan er iets tegen doen. Maar dan moet de gekozen speler wel een boardwipe op handen hebben en dan moet die ook instant te spelen zijn. Long story short, je kan iemand hier wel flink mee naaien. Of t leuk is, is een tweede.

27-3-2014 10:53:00

Er is zat tegen te doen. Een boardwipe in Commander is zo schaars niet.

27-3-2014 10:42:00

The Mimeoplasm als kopie van True-Name Nemesis spelen met de plus counters van een dik beest om commander damage te doen zonder dat een tegenstander hier iets tegen begint. Verder is hij behoorlijk saai.

24-3-2014 23:55:00

Om even terug te komen op de kleine discussie hieronder, heb je in standard waarschijnlijk ook geen Sword of Fire and Ice, Umezawa’s Jitte of 10 merfolk lords

24-3-2014 20:27:00

Ja.

Wrath of God target niet, blockt niet, damaged niet, enchant niet, equipped niet en fortified niet. Hij doet dus niets waar Protection iets tegen kan aanrichten.

24-3-2014 20:24:00

Gaat True-Name Nemesis dood door wrath of god=

Oracle

Creature - Merfolk Rogue 3 / 1

As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)

Decktips