Tips

Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)
Commander 2019 (C19)
Core Set 2020 (M20)
Modern Horizons (MH1)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Theros Beyond Death.

Artificer’s Assistant

Serie: Dominaria (DOM)
Rarity: Common Dominaria Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dominaria
 8
0,20
 -
1,00
Artificer’s Assistant | Dominaria

 Op voorraad 

€ 0,20 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
leon (2) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
30-5-2018 11:15:00

Hij vervangt Contraband Kingpin in mijn Sydri deck. Makkelijker te casten en heeft ook nog evastion.

24-4-2018 19:57:00

Tjonge, had ik niet verwacht.. *kuch* *kuch*

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
24-4-2018 16:41:00

Aanname correct. "Goedkope moxen" ging in dit geval niet om 't monetaire aspect.

24-4-2018 16:22:00

Ik ben zelf geen voorstanders van aannames, maar dit is een vrij veilige om te maken.

24-4-2018 12:29:00

Ik neem aan dat je in coverted mana cost denkt en niet in prijs om te kopen?
: )

Als in bij moxen. (want duur)

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
23-4-2018 20:58:00

Prima kaartje! Kan me zelfs voorstellen dat hij in een deck met goedkope artifacts (moxen?) echt fantastisch werkt.

Oracle

Creature - Bird 1 / 1

Flying
Whenever you cast a historic spell, scry 1. (Artifacts, legendaries, and Sagas are historic. To scry 1, look at the top card of your library, then you may put that card on the bottom of your library.)

Tournooi-info

Legal in: Standard, Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

4/27/2018
A card, spell, or permanent is historic if it has the legendary supertype, the artifact card type, or the Saga subtype. Having two of those qualities doesn’t make an object more historic than another or provide an additional bonus-an object either is historic or it isn’t.

4/27/2018
Some abilities trigger “whenever you cast a historic spell.” Such an ability resolves before the spell that caused it to trigger. It resolves even if that spell is countered.

4/27/2018
An ability that triggers “whenever you cast a historic spell” doesn’t trigger if a historic card is put onto the battlefield without being cast.

4/27/2018
Lands are never cast, so abilities that trigger “whenever you cast a historic spell” won’t trigger if you play a legendary land. They also won’t trigger if a card on the battlefield transforms into a legendary land, as the Ixalan and Rivals of Ixalan double-faced cards do.

Nickname # Foil
Premium lid spierenburg (31) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 1
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (235) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 4 0
Premium lid Ruben Blom (0) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 10 0
Premium lid Marcel (57) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 3 0
Premium lid DouPel (4) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
Rene Hoffmans Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht 1 0
* Dit is het aanbod van Artificer’s Assistant uit Dominaria. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.