Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Sai of the Shinobi

Serie: Masters 25 (A25)

Rarity: Uncommon Masters 25 Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Masters 25
 -
0,25
 -
0,70
Planechase 2012
 7
0,25    
Planechase Anthology
 4
0,25    
Sai of the Shinobi | Masters 25

Prijs:

€ 0,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,70

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
6-1-2013 13:57:00

Dat gaat niet werken. Zodra hij terug is gekomen is je creature 0/0 en wordt hij meteen de graveyard in gegooid, terwijl de trigger van Sai of the Shinobi eerst nog de stack op moet gaan en resolven. De Sai komt veel te laat om je creature nog te redden.

6-1-2013 13:52:00

als ik met Cauldron of Souls een 1/1tje terug laat komen als 0/0 en ik equip sai of the shinobi er direct op, blijft de 0/0 dan leven?

16-6-2012 17:34:00

want 2 kaarten gebruiken voor een 1/3 flyer is goed omdat... ?

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-6-2012 00:49:00

In een Ninja deck,
Turn 1. Sai + Ornithopter lijkt me een prima play.
Turn 2. Ninjutsu -> Thopter. Herspeel Thopter, en Voila 1/3 blockertje.

Erg goede kaart. Imo.

Heb alleen absoluut geen idee wat ik uit mijn Deck zou moeten halen. p=

Oracle

Artifact - Equipment 

Equipped creature gets +1/+1.
Whenever a creature enters the battlefield under your control, you may attach Sai of the Shinobi to it.
Equip 2

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

3/16/2018
If you choose not to attach Sai of the Shinobi to a creature that enters the battlefield, or if you can’t (most likely because the creature has left the battlefield by the time the triggered ability resolves), Sai of the Shinobi doesn’t move.

Decktips