Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Samut, the Tested

Serie: Hour of Devastation (HOU)

Rarity: Mythic Hour of Devastation Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Hour of Devastation
 -
1,25
 -
3,95
Samut, the Tested | Hour of Devastation

Prijs:

€ 1,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 3,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
29-10-2017 18:47:00

Lorewise(aangezien zij net een walker is geworden) mag ze ook niet zo sterk zijn en toch leuk dat ze gebruikt word bij de dino's.

29-10-2017 18:27:00

Toch heb ik deze kaart een aantal maal voorbij zien komen in Standard R/G Dinosaurs. Dat is niet het sterkste deck in het format, maar toch leuk dat ook deze Samut wat toernooiplay gezien heeft.

29-10-2017 18:02:00

Zij geeft zichzelf anders niet echt kaartvoordeel. En dat is iets wat men wel van een goede Planeswalker mag verwachten: kaartvoordeel en zichzelf beschermen zonder de ultimate nodig te hebben.

29-10-2017 15:07:00

Waarom heeft deze kaart geen commentaar? Dit lijkt me best een goede walker toch?

Oracle

Legendary Planeswalker - Samut 

+1: Up to one target creature gains double strike until end of turn.
-2: Samut, the Tested deals 2 damage divided as you choose among one or two targets.
-7: Search your library for up to two creature and/or planeswalker cards, put them onto the battlefield, then shuffle your library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/14/2017
You divide the damage as you activate Samut’s second ability, not as it resolves. Each target must be assigned at least 1 damage. In other words, as you activate the ability, you choose whether to have it deal 2 damage to a single target, or deal 1 damage to each of two targets.

7/14/2017
If Samut’s second ability has two targets and one becomes an illegal target, the remaining target is dealt 1 damage, not 2.

7/14/2017
While resolving Samut’s last ability, all of the creatures and planeswalkers put onto the battlefield this way enter at the same time. If any have triggered abilities that trigger on something else entering the battlefield, they’ll see each other.

Decktips