Tips

Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)
Core Set 2020 (M20)
War of the Sparks (WAR)
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ikoria: Lair of Behemoths.

Rise from the Grave

Serie: Commander 2015 (C15)

Rarity: Uncommon Commander 2015 Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2011
 8
0,20    
Commander 2015
 8
0,20    
Commander Anthology I
 -
0,20    
Commander Anthology II
 7
0,20    
Eldritch Moon
 8
0,15
 -
0,40
Garruk vs Liliana
 8
0,20    
Gateway
 2
0,50    
M10
 8
0,15
 2
0,50
M11
 8
0,15
 2
0,40
M13
 8
0,15
 -
0,40
M19
 8
0,15
 -
0,40
Rise from the Grave | Commander 2015

 Op voorraad 

€ 0,20 (8x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
18-10-2017 21:46:00

now possible in MtG: human zombies!

28-12-2014 0:09:00

De dwaasheid van het kruis..?

27-12-2014 18:08:00

Nee, dat is inderdaad niet verzonnen.

27-12-2014 17:31:00

Ik denk dat je Pasen bedoelt; volgens het grootste sprookjesboek ter wereld is Goede Vrijdag de dag dat Jezus stierf, en Paasmaandag de dag dat hij uit het graf opstond. Met Pinksteren was de uitstorting van de Heilige Geest, en spraken de apostelen met tongen als van vuur. Tja, dat soort dingen verzin je toch niet?!

26-12-2014 12:44:00

Ik vind dit Rise from the Grave meer een kaart voor Pinksteren dan voor Kerst.

26-12-2014 11:54:00

Alrighty then!
Dat scheelt weer een stukje tekst op mijn kaart voor prijsvraag 182.2. =p

Dank jullie wel heren, en nog een fijne dag en allemaal andere fijne dingen gewenst! =)

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
26-12-2014 11:50:00

Het laatste.

Als een kaart van zone wisselt, is het een compleet nieuw object zonder herinnering aan zijn vorige bestaan.

edit: te laat.

26-12-2014 11:49:00

Er is een regel die al dit soort effecten wist bij een zoneverandering.

400.7. An object that moves from one zone to another becomes a new object with no memory of, or relation to, its previous existence. There are seven exceptions to this rule:

(400.7a Effects from spells, activated abilities, and triggered abilities that change the characteristics of a permanent spell on the stack continue to apply to the permanent that spell becomes.
400.7b Prevention effects that apply to damage from a permanent spell on the stack continue to apply to damage from the permanent that spell becomes.
400.7c If an ability of a permanent requires information about choices made as that permanent was cast as a spell, including what mana was spent to cast that spell, it uses information about the spell that became that permanent as it resolved.
400.7d Abilities that trigger when an object moves from one zone to another (for example, "When Rancor is put into a graveyard from the battlefield") can find the new object that it became in the zone it moved to when the ability triggered, if that zone is a public zone.
400.7e Abilities of Auras that trigger when the enchanted permanent leaves the battlefield can find the new object that Aura became in its owner's graveyard if it was put into that graveyard at the same time the enchanted permanent left the battlefield. It can also find the new object that Aura became in its owner's graveyard as a result of being put there as a state-based action for not being attached to a permanent. (See rule 704.5n.)
400.7f If an effect grants a nonland card an ability that allows it to be cast, that ability will continue to apply to the new object that card became after it moved to the stack as a result of being cast this way.
400.7g A resolving spell or activated ability can perform actions on an object that moved from one zone to another while that spell was being cast or that ability was being activated, if that object moved to a public zone.)

26-12-2014 11:32:00

Ik vraag me iets af bij deze kaart, en ik zie het niet bij de rules staan, dus dan vraag ik het hier maar even. =p

"That creature is a black Zombie in addition to its other colors and types."

Zoals ik het lees, heb ik het idee dat dit "effect" niet eindigt wanneer het beest van zone veranderd.
Dat het dus voor de rest van de game ook zwart en ook een zombie is.

Er staat namelijk nergens in de oracle text dat die verandering van eigenschappen eindigt wanneer het beest het veld verlaat. (of iets dergelijks)
Of is er een regel dat dat soort veranderingen standaard weer ongedaan worden gemaakt zodra de kaart naar een andere zone gaat?

27-12-2010 20:09:00

zie de mededelingen

"Nu ook alle mindere C en U in standard van 0,25 naar 0,15."

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
27-12-2010 20:09:00

Zie de mededelingen:

Nu ook alle mindere C en U in standard van 0,25 naar 0,15.

27-12-2010 20:07:00

M11 Kaarten op .15 cent? Foutje?

12-3-2010 21:40:00

DCI ziet er idd erg tof uit!

Oracle

Sorcery 

Put target creature card from a graveyard onto the battlefield under your control. That creature is a black Zombie in addition to its other colors and types.

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

7/13/2018
Rise from the Grave doesn’t overwrite any previous colors or types. Rather, it adds another color and another subtype.

7/13/2018
If the creature is normally colorless, it will simply become black. It can’t be both black and colorless.

7/13/2018
A later effect that changes the affected creature’s colors will overwrite that part of Rise from the Grave’s effect; the creature will be only the new color. The same is true about an effect that changes the affected creature’s types or subtypes.

Decktips

Nickname # Foil
Momenteel heeft niemand deze versie te ruil.
* Dit is het aanbod van Rise from the Grave uit Commander 2015. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.