Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Core Set 2021 (C21)
Jumpstart (JMP)
Commander 2020 (C20)
Ikoria: Lair of Behemoths (IKO)
Theros Beyond Death (THB)
Throne of Eldraine (ELD)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Core Set 2021.

Mulldrifter

Serie: Commander 2015 (C15)

Rarity: Uncommon Commander 2015 Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2011
 -
1,00    
Commander 2014
 -
1,00    
Commander 2015
 -
1,00    
Commander 2018
 -
1,00    
Commander 2020
 -
1,00    
Commander Anthology II
 -
1,00    
Friday Night Magic
 -
2,95    
Jace vs Chandra
 -
1,00    
Lorwyn
 -
1,00
 -
3,95
Modern Masters
 -
1,00
 -
2,50
Modern Masters 2015
 -
1,00
 -
2,50
Mulldrifter | Commander 2015

Prijs:

€ 1,00

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
26-10-2018 14:44:00

Jup, dat kan. Evoke gaat gewoon op de stack en daar kun je op reageren door hem te sacrificen aan Carrion Feeder.

26-10-2018 14:19:00

Vraagje! Is er nog ruimte op de stack om een ge-evoked Mulldrifter te sacrificen aan een, laten we zeggen, Carrion Feeder?

21-7-2013 17:51:00

Bij alle andere sets maakte het niet uit (hij zat toch een vast aantal keren in elk doosje), maar met Modern Masters kun je ook draften en losse boosters kopen, dus ik neem aan dat ze dit ding uncommon hebben gemaakt omdat ze dat beter vonden voor de balans in limited

21-7-2013 17:49:00

heeft iemand anders ook het idee dat het raar is dat deze kaart bij elke serie common is behalve bij modern masters?

12-7-2013 10:50:00

Het rapen van de kaarten en saccen voor Evoke zijn allebei gewone triggered abilities (te herkennen aan de 'when...') en daar kan je op reageren. Het maakt zelfs niet uit hoe je de abilities stackt, zolang je maar Cloudshift vooraleer de Evoke trigger resolvet.

In Modern Masters Limited kan je deze op een gelijkaardige manier combineren met Otherworldly Journey voor 4 kaartjes en een 3/3 Flying voor 3WU

Ohja, wij noemen deze vogelvis! Vaak vergezeld van het vogelvis lied (spiderman/spiderpig deuntje).

12-7-2013 10:36:00

Want je kunt een ge-Evoke-te kaart nog Cloudshiften? Ik zou denken dat ie meteen gesacrificed is.

12-7-2013 10:33:00

deze+Cloudshift = 4kaarten rapen en een 2/2 flyer voor maar 4 mana

Premium lid Lars (19) Offline Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
5-6-2013 14:11:00

Hoogstwaarschijnlijk één van mijn favoriete commons. Heeft enkele van mijn favoriete Magic-facetten: kaarten pakken, makkelijk splashbaar en een Wind Drake body. Zin om deze heldenvis te draften in Modern Masters!

12-1-2013 4:20:00

Jep Klopt precies

12-1-2013 3:11:00

Als ik deze evoke en vervolgens op zijn comes into play ability reageer door mijn (met mulldrifter gepairede) Deadeye Navigator te gebruiken om em te exilen, komt hij dan terug en hoef ik em niet te saccen? Waardoor ik dus eindig met een mulldrifter in play en 4 kaarten mogen pakken totaal?

16-10-2012 11:10:00

thanks

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht
16-10-2012 10:54:00

Je verwart twee dingen.

Een ability die 1 of meer targets heeft, fizzlet (officieel: wordt gecountered on resolution) als er bij het resolven helemaal geen legal target meer is.

Maar de Evoke trigger target niet (zie jij ergens het woord "target"?), dus kan die ook nooit fizzlen.

Hij resolvet gewoon en doet tijdens het resolven zo veel als mogelijk. En dat is dus niks. Want je kunt Mulldrifter niet meer sacrificen, omdat die al weg is.

16-10-2012 9:45:00

ja dat is het deel waar ik over twijfelde, vroeger heette dat fizzlen. maar dat is afgeschaft. ik dacht dat het overgegaan was naar 'counteren', maar blijkbaar niet

16-10-2012 9:17:00

Correctie: De triggered ability van evoke wordt niet gecounterd, want hij heeft helemaal geen target. De ability doet alleen niks meer omdat de Mulldrifter weg is.

16-10-2012 9:00:00

de drifter komt het spel in: er gaan 2 triggers op de stack (jij mag kiezen in welke volgorde) 1. draw 2 cards, 2. sac de drifter. als je reageert op deze triggers door de drifter te championnen. is de drifter al weg als de sacrifice trigger resolved. deze trigger heeft dus geen legaal target en zal automatisch gecounterd worden (voorheen: fizzle)
de draw 2 cards trigger resolved, dus je mag 2 kaarten pakken.
Als je andere elemental dood gaat, komt deze terug. dan gaat alleen de draw 2 cards trigger op de stack en hoef je de drifter niet te saccen.

Oracle

Creature - Elemental 2 / 2

Flying
When Mulldrifter enters the battlefield, draw two cards.
Evoke 2U (You may cast this spell for its evoke cost. If you do, it's sacrificed when it enters the battlefield.)

Tournooi-info

Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander

Officiele rulings

7/13/2018
Evoke is an alternative cost to cast the spell with evoke. It can’t be combined with other alternative costs, such as casting a spell “without paying its mana cost.”

7/13/2018
To determine the total cost of a spell, start with the mana cost or alternative cost (such as an evoke cost) you’re paying, add any cost increases, then apply any cost reductions. The converted mana cost of the spell remains unchanged, no matter what the total cost to cast it was.

7/13/2018
If a creature with evoke enters the battlefield without being cast, you won’t have to sacrifice it.

7/13/2018
The ability that causes you to sacrifice an evoked creature is a triggered ability. Players may respond to this triggered ability while the creature is still on the battlefield.

Decktips

Nickname # Foil
Momenteel heeft niemand deze versie te ruil.
* Dit is het aanbod van Mulldrifter uit Commander 2015. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.