Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Urzas Destiny (UDS)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| 7th Edition | 1,95 | 4,95 | ||
| Urzas Destiny | 2,95 | 4,95 | ||
 
									                
                                                Prijs:
€ 2,95
FOIL 
€ 4,95
Lijkt er op van niet: hier Simpele search levert niets op.
Is deze kaart er ook in en/of met andere kleuren?
Prima, bedankt voor je snelle reactie! =).
nope land is kleurloos,het produceert enkel om aan kleuren te komen.
Echt even een domme vraag.. 
A black card, telt een Swamp dan ook?
Vind dit wel een originele commander card. Kan mogelijkerwijs veel kaarten opleveren 
@Thorwing: "When ... is put into a graveyard from the battlefield" (of "When ... dies" ) triggert vanaf de battlefield en kijkt dus naar de laatste toestand op de battlefield. Dan zou het wel werken, want dan is hij nog zwart. 
 
"When ... is put into a graveyard from anywhere" (zoals de wording van Compost) triggert echter vanuit de graveyard en kijkt naar de toestand van de kaart in de graveyard. Dan werkt het dus niet, want dan is hij niet meer zwart.
Dat zou niet moeten werken. Compost kijkt naar de kaart in je graveyard, en daar heeft Darkest Hour geen invloed. 
 
603.6. Trigger events that involve objects changing zones are called "zone-change triggers." Many abilities with zone-change triggers attempt to do something to that object after it changes zones. 
->During resolution, these abilities look for the object in the zone that it moved to.<- If the object is unable to be found in the zone it went to, the part of the ability attempting to do something to the 
object will fail to do anything. The ability could be unable to find the object because the object never entered the specified zone, because it left the zone before the ability resolved, or because it is 
in a zone that is hidden from a player, such as a library or an opponent's hand. (This rule applies 
even if the object leaves the zone and returns again before the ability resolves.) The most common 
zone-change triggers are enters-the-battlefield triggers and leaves-the-battlefield triggers.
werkt dit ook met kaarten als Darkest Hour?
Zie je, was ie weer sneller... Hij gaat echt gemist worden 
Nee, een token telt nooit als kaart.
Nee, want een token is nooit een cards (zelfs niet als je die mooie token kaarten gebruikt).
'black card'; is een zwarte creature token dat ook?
Minder zuipen, jonguh!  
 
Say wat? Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik gisteren hierop gepost heb, das toch apart. Misschien vergeten uit te loggen op een vriend zijn laptop, maar dan nog.. 
 
Anyway, ik snap de combo nu wel 
Enchantment
Whenever a black card is put into an opponent's graveyard from anywhere, you may draw a card.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The ability triggers on a black card being discarded, milled, or countered, as well as a black card going to the graveyard from the battlefield.
Decktips