Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Altar’s Reap

Serie: Battle for Zendikar (BFZ)

Rarity: Common Battle for Zendikar Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battle for Zendikar
 7
0,15
 -
0,40
Commander 2015
 2
0,20    
Commander Anthology I
 -
0,15    
Conspiracy
 8
0,15
 -
0,50
Conspiracy Take the Crown
 8
0,15
 -
0,45
Innistrad
 8
0,15
 -
0,50
M14
 8
0,15
 -
0,50
Nissa vs Ob Nixilis
 -
0,15    
Altar’s Reap | Battle for Zendikar

 Op voorraad 

€ 0,15 (7x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,40

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
27-10-2013 14:25:00

Nee. Een spell target alleen als het een aura spell is of als het woord "target" in de oracle text staat.

Ben Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-10-2013 13:49:00

Wordt de creature hierbij getarget?

27-1-2012 12:44:00

Persoonlijk gebruik ik deze kaart in mijn zombie revival deck. Daarbij maakt het mij niet uit of ik creature voor sacrifice aangezien ik ze gewoon weer terug naar de battlefield kan krijgen, met andere zombies.

23-1-2012 14:11:00

oke dan werkt het nog beter dan dat ik had gedacht
Word nog leuk.
niemand een hand en ik 2 kaarten
of met Smallpox is ook wel leuk

23-1-2012 14:06:00

Eerst discarden, dan 2 kaarten pakken, want de trigger komt er bovenop te liggen.

23-1-2012 14:05:00

als ik een Mindslicer secrifice aan deze kaart.
moet ik dan eerst discarten en dan kaarten pakken of anders om?

10-12-2011 09:26:00

thanks, dan is dit wel een goed kaartje

Premium lid Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-12-2011 09:25:00

Ja, hij kan een creature afknallen in respons op het spelen van deze kaart, maar nee, hij kan niet het creature dat jij sac't afknallen. Het sacrificen is deel van de cost en moet betaald worden, voor je de kaart speelt.

Eenmaal betaald is er weinig aan te doen, behalve counterspells. Je Altar’s Reap zal niet fizzlen, door gebrek aan targets oid (omdat hij die niet heeft).

Dus aangenomen, dat je meer dan 1 creature hebt, kan hij iets afknallen in respons, maar dat gaat geen verschil maken op het effect van deze kaart.

10-12-2011 09:01:00

vraagje: kan mijn opponent mijn creature afknallen in respons dat ik deze speel? en wat gebeurd er dan precies met de effecten?

6-11-2011 18:30:00

ja maar dat kan dan beurt 5 (zonder bopjes etc), met de doomed traveller kan dat beurt 2, heb je nog steeds een beest, en dat beest is ook nog eens beter als het origineel.

6-11-2011 13:46:00

Of met Solemn Simulacrum voor ultimate value

6-11-2011 11:41:00

Deze speel je eerder met Doomed Traveler en Myr Sire zodat je en de token krijgt en kaarten mag pakken.

Eec (20) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-11-2011 11:12:00

Ik denk niet dat je deze wilt spelen met bloodline keeper, ik bedoel.. je maakt die 2/2 flying tokens niet om te saccen, het zijn 2/2 flying tokens. 1 van de betere evasive abilities, dus daar val ik zelf persoonlijk liever mee aan. Daarnaast nogal sloom om Altar's reap in beurt 6 te gebruiken. Waarmee 't wel leuk werkt vind ik is iets als viridian emissary, elvish visionary.. iets in die richting.

23-9-2011 16:35:00

weer een kaart die tokens versterkt binnen innistrad... Bloodline Keeper gaat hier veel mee doen denk ik

22-9-2011 14:17:00

naast Skulltap lijkt Scarscale Ritual er ook nog een beetje op.

Oracle

Instant 

As an additional cost to cast this spell, sacrifice a creature.
Draw two cards.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
You must sacrifice exactly one creature to cast this spell; you cannot cast it without sacrificing a creature, and you cannot sacrifice additional creatures.

4/15/2013
Players can only respond once this spell has been cast and all its costs have been paid. No one can try to destroy the creature you sacrificed to prevent you from casting this spell.

Decktips