Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Academy Rector

Serie: Urzas Destiny (UDS)

Rarity: Rare Urzas Destiny Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Urzas Destiny
 5
149,95
 -
399,00
Academy Rector | Urzas Destiny

 Op voorraad 

€ 149,95 (5x)

 Kopen

FOIL 

€ 399,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
14-1-2018 11:27:00

Gaat als een raket inderdaad. Het is een leuke kaart in commander die een serieuze impact kan hebben, maar de spike komt denk ik inderdaad vooral door de reserved list...

14-1-2018 11:20:00

Foil kost hij je 200,- Standaard verhaaltje reserved-list. Daarnaast natuurlijk een steengoede kaart, ziet veel play in Commander geloof ik.

14-1-2018 08:58:00

Wat is er eigenlijk met deze kaart aan de hand, hij is ziek
duur aan het worden. Zit rond 45,-

5-12-2017 18:07:00

Een van mijn favoriete klassiekers ja. Heeeeel veel mee gespeeld en heeeeel veel mee op de battlefield gemieterd. Zit nog steeds met Pattern of Rebirth in een commander deck. Gouden combi om te saccen !

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-12-2017 17:23:00

Topkaartje dit. Leuk om Omniscience op te zoeken.

Premium lid Leroy (8) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-6-2014 17:05:00

Ter aanvulling, dit aanwijzen is niet targetten. Je kan dus op deze manier aura's op shroud creatures leggen.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-6-2014 12:06:00

Vlak voordat de aura de battlefield binnenkomt, moet je inderdaad aangeven welke permanent je ermee wilt enchanten.

21-6-2014 12:03:00

8/1/2005 An enchantment card is any Enchantment card, including Auras.

Doe je ding

21-6-2014 11:58:00

Als ik een aura uit mijn deck wil halen met Academy Rector mag ik die dan enchanten op iets wanneer die in het spel komt of werkt dat niet?

Official Rules Advisor ~Jop~ (39) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-3-2014 11:01:00

De vraag die je jezelf moet stellen: Is Chromanticore een enchantment?
Het antwoord is ja. Dus mag je chromanticore opzoeken.

2-3-2014 10:51:00

Hier mag je toch ook een Chromanticore mee opzoeken?

15-6-2013 09:08:00

En ook relevant: Triggers die afgaan op doodgaan kijken naar het permanent zoals hij er op de battlefield uitzag. Je Clone was bij doodgaan een Academy Rector, dus gaat zijn trigger af.

603.6d Normally, objects that exist immediately after an event are checked to see if the event matched any trigger conditions. Continuous effects that exist at that time are used to determine what the trigger conditions are and what the objects involved in the event look like. However, some triggered abilities must be treated specially. Leaves-the-battlefield abilities, abilities that trigger when a permanent phases out, abilities that trigger when an object that all players can see is put into a hand or library, abilities that trigger specifically when an object becomes unattached, abilities that trigger when a player loses control of an object, and abilities that trigger when a player planeswalks away from a plane will trigger based on their existence, and the appearance of objects, prior to the event rather than afterward. The game has to "look back in time" to determine if these abilities trigger.
Example: Two creatures are on the battlefield along with an artifact that has the ability "Whenever a creature dies, you gain 1 life." Someone plays a spell that destroys all artifacts, creatures, and enchantments. The artifact's ability triggers twice, even though the artifact goes to its owner's graveyard at the same time as the creatures.

15-6-2013 08:13:00

Namen op een kaart kun je zien als 'this card'. Dus eigenlijk staat er "When this card is put into a graveyard from play, you may remove this card from the game. If you do...."
Dus je mag wel een kaart zoeken.

Edit:
706.11. If an effect refers to a permanent by name, the effect still tracks that permanent even if it
changes names or becomes a copy of something else.

Premium lid Leroy (8) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
14-6-2013 23:20:00

Klopt het als je deze Clonet, dat je dan geen enchantment mag opzoeken als die dood gaat? Ik denk zelf dat dat niet mag want als die dood gaat, is het weer een normale Clone, waardoor je dus geen Academy Rector kan exilen.

K1nG (34) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
2-12-2012 08:26:00

wow deze is gestegen.
Urza block blijft het tofste block.

Oracle

Creature - Human Cleric 1 / 2

When Academy Rector dies, you may exile it. If you do, search your library for an enchantment card, put that card onto the battlefield, then shuffle your library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/4/2004
You do not have to find an enchantment card if you do not want to, even if you have one in your library.

8/1/2005
An enchantment card is any Enchantment card, including Auras.

Decktips