Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Heartless Hidetsugu

Serie: Conspiracy (CNS)

Rarity: Rare Conspiracy Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Betrayers
 -
3,50
 1
49,95
Conspiracy
 -
1,95
 -
4,95
Heartless Hidetsugu | Conspiracy

Prijs:

€ 1,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 4,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-3-2018 16:45:00

Damage die je doet wordt vervangen door 2x die hoeveelheid aan damage. Dus je doet dan de helft aan life total per speler (naar beneden afgerond) x 2 aan schade.

Dat is dus een goed finisher voor iedereen die op een even aantal levens staat.

17-3-2018 16:21:00

Hoe werkt deze kaart samen met Insult // Injury? Doe je dan dus twee keer de helft aan damage? Of 1 keer de helft en dan daar dan weer de helft van?

24-2-2018 14:05:00

fantastisch ook met Neheb, the Eternal

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-6-2017 14:38:00

Even toevoeging en verduidelijking op mezelf: ja, dit werkt dus (want lifelink is niet specifiek voor combat damage en de damage wordt door Heartless Hidetsugu zelf gedaan) en effectief cancel je hiermee de damage die je zelf krijgt en krijg je levens voor de damage aan je tegenstanders.

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-6-2017 09:08:00

Met lifelink krijg je de levens tegelijkertijd met het dealen van de damage. Dat wil zeggen dat state based actions tussendoor niet gechecked worden en je het overleeft als je door damage op 0 komt maar tegelijkertijd levens krijgt en daardoor op meer dan 0 uitkomt.

N.B.: met effecten zoals die van Spirit Link en Armadillo Cloak, waarbij het life gainen een triggered ability is (whenever enchanted creature... enz.), wordt er eerst damage gedaan, dan worden SBAs gechecked, nog voordat de triggered ability van het levens krijgen resolvet en ggat iedereen die op 0 of minder levens uitkomt dood.

21-6-2017 04:05:00

Werkt lifelink hierop bvb? Ik neem aan dat je eerst alle schades registreert en dan pas lifegaint?

Premium lid BA$$ (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-8-2015 13:16:00

ok thx... dus deze kaart is een overpowerd finisher als je opponents op even punten staan... lol

10-8-2015 12:52:00

In principe het zelfde als bij Purphoros, God of the Forge.
Als een team op een even aantal staat, zal het team na de schade van Hidetsugu op 0 staan.

Hier plak ik ook even dezelfde regel.

810.9. Damage, loss of life, and gaining life happen to each player individually. The result is applied to the team's shared life total.
Example: In a Two-Headed Giant game, a player casts Flame Rift, which reads, "Flame Rift deals 4 damage to each player." Each team is dealt a total of 8 damage.

edit: ninja'd xD

10-8-2015 12:49:00

Ieder team met een even aantal leven zal dood gaan en met een oneven leven op 1 leven staan. De volgende regels hebben hier betrekking op:

810.9. Damage, loss of life, and gaining life happen to each player individually. The result is applied to the team's shared life total.
Example: In a Two-Headed Giant game, a player casts Flame Rift, which reads, "Flame Rift deals 4 damage to each player." Each team is dealt a total of 8 damage.

810.9a If a cost or effect needs to know the value of an individual player's life total, that cost or effect uses the team's life total instead.
Example: In a Two-Headed Giant game, a player on a team that has 17 life is targeted by Beacon of Immortality, which reads, in part, "Double target player's life total." That player gains 17 life, so the team winds up at 34 life.
Example: In a Two-Headed Giant game, a player controls Test of Endurance, an enchantment that reads, "At the beginning of your upkeep, if you have 50 or more life, you win the game." At the beginning of that player's upkeep, the player's team wins the game if his or her team's life total is 50 or more.
Example: In a Two-Headed Giant game, a player on a team that has 11 life controls Lurking Evil, an enchantment that reads, "Pay half your life, rounded up: Lurking Evil becomes a 4/4 Horror creature with flying." To activate the ability, that player must pay 6 life. The team winds up at 5 life.

Premium lid BA$$ (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
10-8-2015 12:16:00

hoe werkt deze in 2HG?? als een team 30 leven heeft wordt het dan ieder 15 leven er af en dan dood of is het eerst 15 leven er af dan 8 leven er af ???

3-7-2012 20:23:00

Inderdoedel.

3-7-2012 20:15:00

En het is 21 voor lethal. Tenminste dat heb ik ooit ergens gelezen.

Ik ga er meestal met mijn Jor ook wel hard over heen, dus zo erg maakt het voor mij niet uit.

3-7-2012 19:48:00

Helaasch pindakaasch. Commander damage is alleen combat damage.

3-7-2012 19:46:00

hee als ik deze als commander heb en iedereen staat op 40 gaat iedereen dan simultaan dood. qua commander damage

31-3-2012 14:22:00

Ook erg leuk met lifelink, in multiplayer. Kokusho? Exsanguinate? Dat kan beter!

...Ik zie dat ik daar niet erg origineel in was, excuus naar LotZ.

Oracle

Legendary Creature - Ogre Shaman 4 / 3

T: Heartless Hidetsugu deals damage to each player equal to half that player's life total, rounded down.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Decktips