Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Born of the Gods (BNG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 2,95 | 14,95 |
In Legacy lijkt ie tegen te vallen. Ik weet niet hoe de Spirit 't in andere formaten doet.
wat gaat deze kaart doen qua waarde?
stijgen of dalen?
thanx
Niet mijn mening maar de feiten.
Om te beginnen is er geen 'creature-deel', terror target de kaart 'in zijn geheel'. Naast creature zijn is het ook een enchantment en valt dus onder de bescherming van Greater Auramancy want het enige waar Auramancy om geeft zijn kaarten die enchantments zijn (of enchanted creatures). Dat het daarnáást nog iets anders is vindt Auramancy helemaal niet belangrijk. Met Enchanted Evening heeft alles van jou shroud.
word deze beschermd door Greater Auramancy ? ook als je met een Terror het creature deel target ?
graag jullie mening
Max, moet zeggen dat ding spelen tegen een deck dat Enter the Infinite speelt het toch best wel casual houdt hoor
Speel eerst je hand leeg, op Winds of Change na, terwijl je tegenstanders dat niet kunnen!
Winds of Change zet jezelf wel op een achterstand. Je tegenstanders houden na het terugschudden nog 1 kaart over, terwijl jij je ene draw al verspild hebt tijdens je draw step.
Hahaha, grappig met Winds of Change inderdaad
Zou deze ook niet echt snel in een casual deckje gooien, gevalletje van: goed: zeker, Leuk: nope, zeker niet.
Dingen die iets aan je opponents deck totaal lam proberen te leggen vind ik zo ie zo niet echt leuk voor casual. Maarja, dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Nee hoor. True-Name Nemesis is erg goed, maar casual geen zak aan.
jeuh! snel investeren in plateaus, Shah of Naar Isle breekt los!
dan Winds of Change er boven op? gek dat goede kaarten ook casual altijd leuk zijn.
Jammer alleen dat decks met die kliek erin doorgaans zelf ook wel extra kaarten willen rapen
wel lekker met vendillion clique, lekker kaartjes poppen zonder re draw
Maar zoals iemand voorstelde hem in play sneaken is natuurlijk extra gemeen. Zeker omdat het een draw en discard/plaats terug combinatie niet countered, hij beperkt het vaak enkel tot een discard/plaats terug.
Wel lekker met kaarten die je in opponent beurt laten rapen. BV een Think Twice
Enchantment Creature - Spirit 3 / 1
Each player can't draw more than one card each turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2014
You can draw a maximum of one card on each player’s turn. Subsequent card draws are ignored.
2/1/2014
If you haven’t drawn any cards in a turn, and a spell or ability would cause you to draw multiple cards, you’ll just draw one card.
2/1/2014
If you draw a card, and then Spirit of the Labyrinth enters the battlefield, you won’t be able to draw more cards that turn.
2/1/2014
If a replacement effect would try to replace a card that you can’t draw, that effect can’t apply.
Decktips