Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

True-Name Nemesis

Serie: Commander 2013 (C13)

Rarity: Rare Commander 2013 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
9,95
 -
99,95
Commander 2013
 2
7,50    
Time Spiral Remastered
 -
9,95
 -
0,01
True-Name Nemesis | Commander 2013

 Op voorraad 

€ 7,50 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
27-12-2013 09:54:00

Werken spells als Leyline of Sanctity, Imperial Mask en Witchbane Orb hier tegen?
Volgens mij niet omdat op Nemesis niet staat: choose target player ... Of zit ik mis?

24-12-2013 18:11:00

He bah gelijk foei roepen als iemand gewoon een vraag beantwoord, als Bartel dit zo ervaart is dit waardevolle informatie op de vraag 'gaat deze stijgen'.

24-12-2013 16:48:00

En hoezo onzin? Je noemt volgens mij een paar hele legitieme redenen op om deze kaart nu niet aan te ruilen. Ik zou hem zelf momenteel ook alleen aanruilen als ik hem nu moet hebben voor een toernooi deck.

24-12-2013 09:33:00

Beetje een (stiekem niet zo heel) subtiele manier om te vertellen dat je de kaarten hebt en graag wilt ruilen. Niet echt de bedoeling geloof ik :/

24-12-2013 01:15:00

Nou onderhand raak ik mijn duo aan de straatstenen niet kwijt. Ze staan dan wel hoog, geen kip wil er iets van waarde voor ruilen omdat ze misschien wel 'gebanned gaan worden' / 'waardeonvast zijn', of wat voor meer onzin heb ik wel niet gehoord.

24-12-2013 00:45:00

Nee hij wordt nooit meer geprint en gaat gewoon de black lotus achterna, tot 500 euro schat ik minstens.

Nee serieus, dat kan niemand beantwoorden. Ik weet niet of ze hem in modern willen uberhaupt maar met deze prijs kan een reprint voor de merfolk cracks niet lang uitblijven. Ik denk in een speciale set of als judge gift. Uiteindelijk. Ooit. Hahaha

23-12-2013 22:01:00

blijft deze op prijs hangen na de 2 print run? Of daalt ie aanzienlijk?

Denk sowieso dat hij een reprint krijgt binnen nu en 2 jaar.

Premium lid Schel (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
23-12-2013 13:38:00

Heb je eigenlijk wel gelezen wat hij schreef?

22-12-2013 18:59:00

"De echte reden dat die niet gecountered kan worden is, ..."

Ehm, Bastiaan, hij kan wel degelijk gecounterd worden hoor.

8-12-2013 09:50:00

De echte reden dat die niet gecountered kan worden is, omdat er niet bij staat: Can't be countered.
Anders zouden bijv. creatures met protection from blue niet gecountered kunnen worden.
Protection is iets wat pas op de battlefield geldt. De reden dat je pas moet kiezen als hij de battlefield entered, is omdat de protection die hij krijgt variabel is. (zie ook bijv. Story Circle )

8-12-2013 09:35:00

Klopt.
De protection krijgt hij pas als hij the battelfield enters.
Counteren gebeurt als hij op de stack ligt.

8-12-2013 08:14:00

Maar deze kan toch nog wel gecounterd worden?

6-12-2013 23:30:00

Ehm ja, goed punt ^^ Ik had de kaart niet gelezen (omdat er geen {=linkjes} bij stonden, grmbl), en ging er blind van uit dat het een nieuwe Lord was...

6-12-2013 23:17:00

Klopt denk dat dustin dacht dat alleen you controle staat.

6-12-2013 23:17:00

Haha ja de oude lord zegt all merfolk de nieuwere vaak wel alleen your merfolk..

Oracle

Creature - Merfolk Rogue 3 / 1

As True-Name Nemesis enters the battlefield, choose a player.
True-Name Nemesis has protection from the chosen player. (This creature can't be blocked, targeted, dealt damage, or enchanted by anything controlled by that player.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

10/17/2013
Protection from a player is a new variant of the protection ability. It means the following: - True-Name Nemesis can’t be the target of spells or abilities controlled by the chosen player. - True-Name Nemesis can’t be enchanted by Auras or equipped by Equipment controlled by the chosen player. (The same is true for Fortifications controlled by the chosen player, if True-Name Nemesis becomes a land.) - True-Name Nemesis can’t be blocked by creatures controlled by the chosen player. - All damage that would be dealt to True-Name Nemesis by sources controlled by the chosen player is prevented. (The same is true for sources owned by the chosen player that don’t have controllers.)

Decktips