Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Lavinia of the Tenth

Serie: Dragons Maze (DGM)

Rarity: Rare Dragons Maze Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dragons Maze
 1
0,35
 -
1,00
Lavinia of the Tenth | Dragons Maze

 Op voorraad 

€ 0,35 (1x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Premium lid XB. (155) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-1-2015 22:22:00

Dat detain dat blijft gewoon, ook al sloop je deze natuurlijk ....
Wel nice hoor.

5-6-2014 13:13:00

Dank

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
5-6-2014 13:01:00

Hangt ervanaf.

Een token is ook een permanent.

De converted mana cost van een token die een kopie is van iets, is gelijk aan de converted mana cost van het origineel (want hij kopieert de mana cost mee).

De converted mana cost van een token die geen kopie is van iets, is nul (want die hebben geen mana cost).

5-6-2014 12:59:00

detain ik ook tokens van mijn tegenstanders?

24-4-2013 03:19:00

deze gaat 100% in mijn Rasputin Dreamweaver blink edh deck

12-4-2013 19:18:00

Venser, the Sojourner deckje..

Oracle

Legendary Creature - Human Soldier 4 / 4

Protection from red
When Lavinia of the Tenth enters the battlefield, detain each nonland permanent your opponents control with converted mana cost 4 or less. (Until your next turn, those permanents can't attack or block and their activated abilities can't be activated.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Activated abilities include a colon and are written in the form “[cost]: [effect].” No one can activate any activated abilities, including mana abilities, of a detained permanent.

4/15/2013
The static abilities of a detained permanent still apply. The triggered abilities of a detained permanent can still trigger.

4/15/2013
If a creature is already attacking or blocking when it’s detained, it won’t be removed from combat. It will continue to attack or block.

4/15/2013
If a permanent’s activated ability is on the stack when that permanent is detained, the ability will be unaffected.

4/15/2013
If a noncreature permanent is detained and later turns into a creature, it won’t be able to attack or block.

4/15/2013
When a player leaves a multiplayer game, any continuous effects with durations that last until that player’s next turn or until a specific point in that turn will last until that turn would have begun. They neither expire immediately nor last indefinitely.

4/15/2013
The converted mana cost of a creature token is 0 unless that token is a copy of another creature, in which case it copies that creature’s mana cost.

4/15/2013
Lavinia’s ability doesn’t affect permanents an opponent gains control of after its enters-the-battlefield ability has resolved. Similarly, if you gain control of a detained permanent after that ability resolves, it will continue to be detained until your next turn.

Decktips