Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Dimir Keyrune

Serie: Gatecrash (GTC)

Rarity: Uncommon Gatecrash Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Gatecrash
 8
0,15
 3
1,50
Zendikar Rising Commander
 5
0,15    
Dimir Keyrune | Gatecrash

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,50 (3x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
TReX (16) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-4-2015 16:34:00

@Bats
Dimir Keyrune moet je wel eerst een creature maken voordat je je genoemde kaart op speelt.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-4-2015 15:32:00

Die bestaat wel hoor. -- hier
Voor de Keyrune heb je geen token nodig, omdat de Keyrune zelf een creature wordt.

19-4-2015 15:22:00



WAAROM bestaan er wel manifest "tokens", en geen "blue and black
horror's"?

27-3-2013 18:14:00

cool, thanks

25-3-2013 00:11:00

702.97c The card with cipher remains encoded on the chosen creature as long as the card with cipher remains exiled and the creature remains on the battlefield. The card remains encoded on that object even if it changes controller or stops being a creature, as long as it remains on the battlefield.

Het blijft dus erop encoded tot de keyrune het spel verlaat.

25-3-2013 00:06:00

Wat gebeurt er als je deze in een creature turned, en er vervolgens bijvoorbeeld Last Thoughts op ciphered? blijft die gecypherde spell er op? of verdwijnt die omdat het een creature is till end of turn?

Oracle

Artifact 

T: Add U or B.
UB: Dimir Keyrune becomes a 2/2 blue and black Horror artifact creature until end of turn and can't be blocked this turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.

4/15/2013
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.

Decktips