Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Rakdos Keyrune

Serie: Return to Ravnica (RTR)

Rarity: Uncommon Return to Ravnica Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Return to Ravnica
 8
0,15
 -
1,00
Rakdos Keyrune | Return to Ravnica

 Op voorraad 

€ 0,15 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
12-7-2014 18:58:00

Jep.

'Summoning sickness is an informal term for the rule that a creature cannot attack or use activated abilities either with the tap () or untap () symbol if it has not been continuously controlled by a player since the beginning of that player's most recent turn.'

Als je de artifact, nu een 3/1 creature, niet al vanaf het begin van je beurt had dan kan hij niet aanvallen (en ook niet meer tappen voor mana die beurt).

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-7-2014 18:57:00

Dat hangt ervanaf of Rakdos Keyrune er aan het begin van je beurt al lag.

12-7-2014 18:47:00

Heeft de 3/1 black and red Devil artifact creature last van summoning sickness als deze net wordt geactiveerd?

29-11-2012 14:40:00

Yup...

29-11-2012 14:38:00

Als ik met twee van deze een 6/6 zonder first strike block is toch alleen het 6/6 creature dood?

Oracle

Artifact 

T: Add B or R.
BR: Rakdos Keyrune becomes a 3/1 black and red Devil artifact creature with first strike until end of turn.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

4/15/2013
Until the ability that turns the Keyrune into a creature resolves, the Keyrune is colorless.

4/15/2013
Activating the ability that turns the Keyrune into a creature while it’s already a creature will override any effects that set its power and/or toughness to another number, but effects that modify power and/or toughness without directly setting them will still apply.

Decktips