Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Chaos Imps

Serie: Return to Ravnica (RTR)

Rarity: Rare Return to Ravnica Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Return to Ravnica
 8
0,30
 2
0,50
Chaos Imps | Return to Ravnica

 Op voorraad 

€ 0,30 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,50 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
17-8-2013 02:02:00

Een 7/6 haste flying dude is in Limited nogal goed voor 6. Nu is hij een stukje zwakker. Er zijn over het algemeen toch minder vliegers dan geen vliegres.

17-8-2013 02:01:00

Waarom hebben ze voor trample gekozen en niet voor Haste, zo zonde deze kaart was dan zo tof geweest : /

Oracle

Creature - Imp 6 / 5

Flying
Unleash (You may have this creature enter the battlefield with a +1/+1 counter on it. It can't block as long as it has a +1/+1 counter on it.)
Chaos Imps has trample as long as it has a +1/+1 counter on it.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

10/1/2012
Chaos Imps will have trample if it has any +1/+1 counter on it, not just the one put on it by the unleash ability.

4/15/2013
You make the choice to have the creature with unleash enter the battlefield with a +1/+1 counter or not as it’s entering the battlefield. At that point, it’s too late for a player to respond to the creature spell by trying to counter it, for example.

4/15/2013
The unleash ability applies no matter where the creature is entering the battlefield from.

4/15/2013
A creature with unleash can’t block if it has any +1/+1 counter on it, not just one put on it by the unleash ability.

4/15/2013
Putting a +1/+1 counter on a creature with unleash that’s already blocking won’t remove it from combat. It will continue to block.

Decktips