Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Goblin Welder

Serie: Urzas Legacy (ULG)

Rarity: Rare Urzas Legacy Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2014
 -
8,95    
Commander Anthology II
 -
7,95    
Elves vs Inventors
 -
6,95    
foil
Judge Gift
 -
29,95    
Urzas Legacy
 6
17,95
 -
199,95
Goblin Welder | Urzas Legacy

 Op voorraad 

€ 17,95 (6x)

 Kopen

FOIL 

€ 199,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
11-4-2018 13:36:00

Na de flavour text: "I wrecked your ashtray, boss. But look! I made you a Sundering Titan

24-3-2013 05:47:00

Erger Want deze kost één mana

24-3-2013 00:01:00

Ik geloof dat het echt heel moeilijk wordt hier een gebalanceerd deckje mee te bouwen voor Casual.. Zat sowieso aan de Wellsprings te denken, misschien wat dredge ofzo..? Ik heb geen idee wat hier nou eerlijk mee zou zijn :/ Het is gewoon een Elvish Piper voor artifacts

Brech (79) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-9-2012 23:23:00

Oke z'n vermoeden had ik al ma wou ut ff zeker weten. thnx for the reply

21-9-2012 22:22:00

Dat gaat niet werken, om 2 redenen:

-Voor Spells/Abilities met targets moet je bij het casten/activeren al legale targets aanwijzen. Zolang er geen artifact in je graveyard ligt kan Goblin Welder niet geactiveerd worden.
-Spellskite kan zichzelf alleen tot target maken als hij een legal target kan zijn. Spellskite is geen artifact in je graveyard, dus kan Goblin Welder hem niet gebruiken als target in graveyard.

Brech (79) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-9-2012 22:15:00

Vraagje. Kan ik als ik met mn welder een artifact target om vervolgens zn tweede target (die ik moet aanwijzen in mn graveyard) te redirecten naar mn Spellskite zodat ik een artifact naar mn graveyard stuur zonder er 1 uit mn graveyard te halen? dus ook als ik geen artifact in mn graveyard heb liggen. dus op ut moment dat ik een artifact moet kiezen in mn graveyard ik de target change naar spellskite. hoop dat ik ut zo een beetje goed uitleg en jullie snappen wat ik bedoel.
Alvast bedankt

4-7-2011 18:09:00

Ik zie ze op ebay staan tussen de 40 en 70 dollar. 55 lijkt me dus een mooie gemiddelde daarvan, dus ik zou zeggen een euro of 45 p/s ?

Official Judge x (40) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
1-7-2011 11:38:00

Hoeveel zou de Judge foil versie van deze kaart moeten kosten?
Ik heb er 4 en weet niet wat ik ervoor moet vragen in trades.

KMS Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
21-6-2011 15:22:00

legacy/masques foils dalen nooit

12-6-2011 15:38:00

denk het niet.

12-6-2011 15:34:00

Ik vind hem wel echt oer en oer lelijk met al die nieuwe sterretjes enzo. Hopelijk gaat de normale FOIL nu wat dalen.

12-6-2011 14:14:00

Ja inderdaad, text/logo's over de art vind ik sowieso niks... Oké een datum kan nog net, maar...

12-6-2011 14:01:00

tjah nieuwe borders en 3 logo's maar de art is idd hetzelfde. Persoonlijk vind ik de ster als rarity teken en de dci erboven een beetje teveel v h goeie, enkel de ster was goed geweest...

12-6-2011 13:47:00

Dat is toch gewoon de zelfde art,dan?

12-6-2011 13:44:00

hier

de DCI foil art.

Oracle

Creature - Goblin Artificer 1 / 1

T: Choose target artifact a player controls and target artifact card in that player's graveyard. If both targets are still legal as this ability resolves, that player simultaneously sacrifices the artifact and returns the artifact card to the battlefield.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

8/1/2008
As the new wording makes clear, both targets must still be legal as the ability resolves in order for it to do anything. If either one or both has become illegal, nothing gets sacrificed and nothing gets returned to the battlefield.

Decktips