Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Immerwolf

Serie: Dark Ascension (DKA)

Rarity: Uncommon Dark Ascension Uncommon

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Dark Ascension
 -
3,25
 -
5,95
Immerwolf | Dark Ascension

Prijs:

€ 3,25

Uitverkocht

FOIL 

€ 5,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
4-8-2012 14:44:00

Doen ze altijd, net als scarecrows in shadowmoor/eventide, kithkins in lorwyn/morningtide etc

4-8-2012 13:18:00

Toch bizar van WOTC dat ze werewolfs massaal maken en dan opeens helemaal niet meer? Tis nou ook niet een creaturetype dat je op ravinca verwacht..

4-8-2012 08:44:00

Het hangt er ook van af of je hem dood maakt door te blocken, of dood maakt met een spell. Als je bijvoorbeeld een Doom Blade op de Immerwolf gooit, dan is de Immerwolf al weg voordat er combat damage uitgedeeld kan worden en krijgt de andere wolf dus geen +1/+1 bonus meer.

Als je hem dood maakt dmv te blocken, dan wordt alle combat damage tegelijk gedaan. De andere wolf heeft dus zijn +1/+1 bonus tijdens combat, maar na combat, als de Immerwolf dood is gegaan, verliest de andere wolf zijn bonus.

4-8-2012 04:20:00

Jep Tenzij iets first strike heeft doet alles tegelijk zijn combatdamage en dan wordt die +1/+1 van deze jongen gewoon meegenomen, daarna sterven er pas creatures en dan is de damage allang gedaan

4-8-2012 01:07:00

als iemand mij aanvalt met deze kaart en nog een andere wolf. en ik kies ervoor om dan immerwolf dood te maken. krijgt de andere wolf dan nog wel +1+1 tijdens de combat???

18-2-2012 15:10:00

Ja dat kan. Want het zegt dat alle humans transformeren. Deze stopt alleen alle niet-human weerwolven terug te transformeren.

Je zult ook zien dat alle human weerwolven geen human meer zijn als ze weerwolf geworden zijn.

18-2-2012 15:05:00

kun je Moonmist nog wel gebruiken als je deze hebt liggen? jawel toch?

17-1-2012 10:47:00

Om changelings wel +2/+2 te geven had wolf dit moeten hebben:

Other Wolf creatures you control get +1/+1.
Werewolf creatures you control get +1/+1.

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-1-2012 10:44:00

Immerwolf stelt 1 vraag: Is het een Wolf en/of Werewolf (en niet Immerwolf zelf)? Zo ja, dan krijgt hij +1/+1.

Creakwood Liege stelt 2 vragen: Is hij zwart? Zo ja, dan krijgt hij +1/+1. Is hij groen? Zo ja, dan krijgt hij nogmaals +1/+1.

17-1-2012 10:40:00

Je denkt inderdaad verkeerd.

Dit is een ability die maximaal +1/+1 kan geven. Voorwaarde: het moet een weerwolf en/of wolf zijn.

Vijvoorbeeld de Creakwood Liege en consorten hebben 2 abilities die allebei naar een andere eigenschap kijken
Namelijk is hij kleur A? Ja, dan krijgt hij +1/+1
Is hij (ook) kleur B? Ja, dan krijgt hij +1/+1

17-1-2012 10:36:00

ik zal wel verkeert zitten tedenken maar krijgen dan bijvoorbeeld changelings +2/+2? want het doet mij een beetje denken aan de zelfde constructie als other green creatures krijgen +1/+1, other red creatuers krijgen +1/+1 dan krijgen rood/green creatues ook +2/+2

16-1-2012 18:33:00

Daar komt misschien wel verandering in!

16-1-2012 17:51:00

Vooral die uit scourge zijn goed: Undead Warchief en Daru Warchief vind ik de beste, vooral omdat die types meer worden gespeeld dan (were)wolf

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-1-2012 17:47:00

Waarom is dat raar? Er zijn zoveel goede uncommon lords.

16-1-2012 17:42:00

en het raarste is het is een uncommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oracle

Creature - Wolf 2 / 2

Intimidate (This creature can't be blocked except by artifact creatures and/or creatures that share a color with it.)
Each other creature you control that's a Wolf or a Werewolf gets +1/+1.
Non-Human Werewolves you control can't transform.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/22/2011
A creature that’s both a Wolf and a Werewolf gets the bonus only once.

1/22/2011
Immerwolf’s bonus never applies to itself, even if it somehow becomes a Werewolf creature.

1/22/2011
A “non-Human Werewolf” is a creature that is a Werewolf but is not a Human.

Decktips