spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
10-12-2018 17:12:17 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Triskelion informatie
Serie: M11 (M11)
Rarity: Rare M11 Rare
Geef commentaar op Triskelion
Triskelion komt voor in
Serie Normaal Foil
4th Edition
 -
0,50    
Antiquities
 -
11,95    
Mirrodin
 -
0,60
 -
3,50
M11
 -
0,50
 -
3,50
Asian BB 4th
 -
0,50    
Elspeth vs Tezzeret
 -
0,40    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Roy emmeloord (167) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Robbert M (113) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
midnight (31) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Maarten (10) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Nikos (52) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
BE - Flashco Da Gama (28) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Chiel Hammers (7) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Anne-jan van aperlo (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Andrew Benton (234) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Jelle L (Zwolle) (131) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid Sjoey (40) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Tyrclaw (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bas Maessen (231) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Kees van Schijndel (41) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Wesley (21) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Tony (46) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
* Dit is het aanbod van Triskelion uit M11. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-7-2017
Jij mag zelf kiezen in welke volgorde je de replacement effects toepast! Je mag dus eerst verdubbelen en dan plus 1 doen, zodat je 3*2+1=7 counters krijgt. Maar je mag ook eerst plussen en dan verdubbelen, voor (3+1)*2 = 8 counters.
Premium lid Koendert (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-7-2017
als ik deze cast en ik heb een Corpsejack Menace liggen en/of een Hardened Scales liggen worden dan de 3 counters 6 counters door de Corpsejack Menace + 1 van de Hardened Scales dus dan ligt er een 1/1 met 7 +1+1 counters?
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-12-2015
Klopt! Combat damage is alleen damage dat gedaan wordt door aan te vallen.
Premium lid Bert (0) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 14-12-2015
Ik zit met een vraag, heb al wat research gedaan maar t is me nog niet 100% duidelijk en zoek dus bevestiging.

Als ik deze equip met een Umezawa’s Jitte kan ik op geen enkele manier counters op de jitte krijgen door zijn 2e ability heh? Zelfs niet in de combat damage step omdat deze geen stack gebruikt?
In dat geval krijgt de jitte alleen de coutners van de damage die hij doet door de aanval van triskelion.
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
Met Word of Seizing werkt het inderdaad wel.
Premium lid Hans (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
ohja tuurlijk, was de prioriteit vergeten die je tegenstander in jou upkeep nog heeft xD dom van me, maar met die andere split second rode kaart die voor 1 beurt overneemt is het plan dus wel weg he? aangezien je die gewoon als instant cast in je eigen upkeep en jij dus voor je tegenstander prioriteit hebt?

en wat die andere betreft ga ik inderdaad nog even state based actions nakijken op internet want volgens mij heb ik dat dan ook verkeerd gespeeld bij een paar andere kaarten die damage en counters hadden op bepaalde momenten ^^

edit: Word of Seizing
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
Vraag 1: In jouw beurt zal jij inderdaad priority krijgen voordat de Triskelion speler dat heeft. Als je tegenstander dan vriendelijk genoeg is om te wachten tot jouw main phase (wanneer jij Take Possession mag spelen) kan je inderdaad voorkomen dat hij schiet.

Als je tegenstander slim is kan hij je echter ook gewoon doodschieten in jouw upkeep, wanneer je nog geen Take Possession kan spelen.

Vraag 2: Iedere keer dat iemand priority zou krijgen wordt er eerst naar State-Based actions gekeken, en pas als die klaar zijn mag je verder gaan.

Zodra je de 4e counter er af haalt worden SBA's uitgevoerd en gaat Triskelion dood, en pas daarna zou je Triskelion nogmaals mogen activeren. (Wat dan niet meer kan, want hij is dood.)
Premium lid Hans (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
van wat ik begrepen heb legde hij dus triskelion op in zijn eigen beurt en gebruikte het proces om hem 84/84 met 80 damage te maken (er liggen dus 83 counters op) maar moet hij de beurt over geven aan de tegenstander om te schieten zonder triskelion te verliezen door er 4 counters vanaf te halen. op het moment dat hij de beurt aan mij geeft heb ik eerst prioriteit en met mijn split second komt hij dan toch nooit aan de beurt om af te gaan schieten?

nog een ander vraagje: als hij dus 84/84 is met 80 schade en je gebruikt zijn activated ability 4x zal hij dood gaan, maar kun je nog op die 4e activatie zelf nog reageren door het verwijderen van nog een counter en zo maar doorgaan voordat triskelion het spel echt verlaat? of wordt hij tussendoor gewoon verwijderd door state based effects of iets dergelijks?
Power Moderator Official Judge Dustin (Amsterdam) (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
Als je tegenstander het goed doet, wint hij gewoon: in zijn beurt is hij de eerste die priority krijgt in de upkeep step, dan kan hij Trisk activeren, priority behouden, nog een keer Trisk activeren, en net zo lang door gaan tot Trisk geen counters meer over heeft; pas daarna geeft hij priority door.
Als hij het fout doet door niet meteen in zijn upkeep af te gaan of door priority door te geven terwijl Trisk nog counters over heeft, kun jij inderdaad winnen.
Premium lid Hans (30) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 16-1-2014
Stel iemand gebruikt de combinatie die hiervoor bij kaart commentaar is gezegd en vervolgens wacht tot hij prioriteit krijgt in mijn beurt om ze af te gaan schieten. Klopt het op dit moment dat Take Possession in reactie op de eerste counter die eraf wordt gehaald, een keihard einde maakt aan hoe die persoon heeft gewonnen en mij gewoon lekker laat winnen?
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-2-2013
Ik denk dat je over het hoofd ziet dat Triskelions ability ook een +1/+1 counter cost, waardoor trisk er netto maar 1 counter erbij krijgt per cycle.

Begin: 4/4 Trisk, kan 3x schieten voordat hij leeg is.
Na 1e salvo: 3/3 Trisk met 1 damage, kan 2x schieten voordat hij sterft.
Na de rite: 5/5 Trisk met 1 damage, kan 4x schieten voordat hij sterft.
Na 2e salvo: 4/4 Trisk met 2 damage, kan 2x shieten voordat hij sterft.
Na de rite: 6/6 Trisk met 2 damage, kan 4x schieten voordat hij sterft.
Na 80 cycles heb je een 84/84 Trisk met 80 damage, die nog steeds maar 4x kan schieten voordat hij sterft.
NederMagic Rules Advisor bjorn siemons(yep that's me) (18) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-2-2013
toch even oude koeien uit de sloot halen,

Bruxonn 3-3-2012
leuke infinite combo:
Triskelion, Doubling Season en Rite of Passage.

trisk schiet 1 op zichzelf, krijgt 2 counters bij, schiet 1 op zichzelf, krijgt er 2 bij etc.
paar duizend counters-> tegenstander weg.

Lord of the zombies (Almere) (131) 3-3-2012
Wel opletten dat je niet direct gewonnen hebt, maar pas de volgende beurt. (Je Triskelion wordt namelijk wel gigantisch, maar krijgt ook gigantisch veel damage. Zolang die damage er op ligt gaat Triskelion dood zodra je te veel counters verwijderd. )

Maar met Doubling Season hoef je toch niet te wachten?
Je schiet 1 damage, je krijgt 2 counters 1 damage.
Doe dit 80x, krijg je 160 counters en 80 damage, dan haal je er 20 counters van af, en schiet je die op je tegenstander, heb je nog steeds een 140 die niet dood gaat aan zijn eigen damage?
Of zie ik iets over het hoofd?
Alex (Almere) (17) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-2-2013
nee dat kan niet. aaah niks lekkerder dan een dode discussie.
Premium lid Bruxonn (0) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 13-5-2012
maar je kunt toch aan het begin van de tegenstander zijn beurt hem gewoon neerschieten als reactie op het eerste wat hij doet?
Premium lid PyroCrawler (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 27-3-2012
laatste 2 zelfs of je speelt ze met Heartless Summoning
Meer commentaar >
Triskelion | M11
Oracle tekst
Artifact Creature - Construct 1 / 1
Triskelion enters the battlefield with three +1/+1 counters on it.
Remove a +1/+1 counter from Triskelion: It deals 1 damage to any target.
Rating na 3 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
8/15/2010
If you activate the ability of an attacking or blocking Triskelion during the declare blockers step, it will deal less combat damage as a result. If you wait until the combat damage step, but Triskelion is dealt lethal damage, it’ll be destroyed before you get a chance to activate its ability.

8/15/2010
If Triskelion has damage marked on it, activating its ability may cause that damage to become lethal. For example, say a Triskelion with two +1/+1 counters on it has been dealt 2 damage earlier in the turn. If you activate its ability by removing a +1/+1 counter from it, it now has 2 toughness and is destroyed as a state-based action. You won’t be able to remove the other +1/+1 counter from it to activate its ability again. The first activation of the ability will still resolve.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Triskelion samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Triskelion
Zoek decks met Triskelion
Triskelion toevoegen aan je watchlist:
Versie uit M11 / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 16 leden ingelogd op NederMagic.
8372 paginas bekeken sinds 10-12-2018 13:59:13
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.