spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
19-12-2018 12:24:58 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Word of Seizing informatie
Serie: Time Spiral (TSP)
Rarity: Rare Time Spiral Rare
Geef commentaar op Word of Seizing
Word of Seizing komt voor in
Serie Normaal Foil
Time Spiral
 6
0,35
 1
3,95
Commander 2014
 8
0,35    
Commander 2015
 3
0,35    
Commander Anthology II
 7
0,35    
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Official Rules Advisor Duncan (234) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Santa (Hoorn NH) (271) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid stijn BE (42) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
Premium lid NederMagic Rules Advisor Shai (Utrecht) (191) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bjorn (50) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Arnyx (45) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Stronghold (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Benjamin (18) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Stijn (126) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Torec (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Justin (Arnhem) (41) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
* Dit is het aanbod van Word of Seizing uit Time Spiral. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-5-2012
Ja.

* Je moet de controller zijn van de planeswalker.
* Je moet priority hebben.
* Het moet in je main phase, als de stack leeg is (sorcery speed).
* Er mag in die specifieke beurt (jouw beurt dus) niet al een ability van de planeswalker gebruikt zijn.


CR 306. Planeswalkers

306.5d Each planeswalker has a number of loyalty abilities, which are activated abilities with loyalty symbols in their costs. Loyalty abilities follow special rules: A player may activate a loyalty ability of a permanent he or she controls any time he or she has priority and the stack is empty during a main phase of his or her turn, but only if none of that permanent's loyalty abilities have been activated that turn.
Roland Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-5-2012
Klopt het, dat ik met deze kaart een planeswalker mag overnemen en vervolgens 1 van zijn abilitys mag gebruiken (ook als de owner van de planeswalker al 1 van zijn abilitys heeft gebruikt in zijn beurt?)
Bram M. (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Ok, nog eens bedankt voor de duidelijke uitleg
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Het feit dat je mana betaalt (tijdens het resolven nota bene) maakt iets NIET tot een activated ability.

Activated abilities herken je aan de schrijfwijze COST: EFFECT. Staat er geen dubbele punt in, dan is het geen activated ability.

Triggered abilities herken je aan When, Whenever of At.
Mab (Delft) (47) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Het kan wel, want het is een triggered ability, niet een activated ability. Activated abilities hebben; [cost] : [effect]
Dat is nergens te zien op riku.

Triggered abilities started met when, whenever of at, op riku staat whenever, dus is het een triggered ability. Omdat deze niet door split second tegengehouden worden kan je een kopie maken.
Bram M. (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Ah, ok. Toen ik postte had ik al twijfels In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord! (in 1 minuut ofzo! )
Premium lid Official Rules Advisor Peanut (Zoetermeer) (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Riku heeft geen activated abilties, die zijn triggered (zie het woord Whenever).
Bram M. (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-6-2011
Kan ik deze kopiëren Riku of Two Reflections? Nee toch, omdat het een activated ability is?
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-3-2011
Dat kan ik me voorstellen ja. Zou het best naaierig gevonden hebben als dat mij overkwam.
Official Rules Advisor wackywong (39) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 18-3-2011
Tijdje terug een potje gehad waarin mijn tegenstander met veel moeite een Elspeth, Knight-Errant op 8 loyalty counters kreeg.
Die was niet zo blij toen ik deze speelde!
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-1-2011
Juist vragen stellen! Dat is stukken beter dan dat je het verkeerd aanleert.

(En ik vind het juist een leuke manier om mijn eigen kennis te toetsen. )
Xavier2x Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-1-2011
Sorry dat ik zoveel vragen stel maar tis niet altijd even gemakkelijk om bepaalde situaties te begrijpen

ik was in de war met Volition Reins omdat het daar expleciet bijstaat dat als hij getapped is.
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-1-2011
Alweer nee, helaas.

"Untap target permanent".

Wat is een legal target? Juist een permanent. Verder staat er niks over gespecificeerd.

Het untappen van een untapped permanent doet verder niet veel bijzonders, maar dat staat er helemaal los van.

Anders had er "untap target tapped permanent" moeten staan.
Official Judge Mark (337) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-1-2011
Dat mag WEL. Je kunt geen untapped permanent untappen, maar je target niet een tapped permanent! Wat je target is "target permanent", niet "target tapped permanent". Dus je target een untapped permanent, untapt hem (er gebeurt niets, ook geen triggers van "whenever this untaps...", en dan krijg je controle erover.
Xavier2x Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 11-1-2011
Het klopt toch dat ik geen untapped permanent mag overnemen he?
Meer commentaar >
Word of Seizing | Time Spiral
Oracle tekst
Instant 
Split second (As long as this spell is on the stack, players can't cast spells or activate abilities that aren't mana abilities.)
Untap target permanent and gain control of it until end of turn. It gains haste until end of turn.
Rating na 1 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
6/7/2013
Players still get priority while a card with split second is on the stack.

6/7/2013
Split second doesnít prevent players from activating mana abilities.

6/7/2013
Split second doesnít prevent triggered abilities from triggering. If one does, its controller puts it on the stack and chooses targets for it, if any. Those abilities will resolve as normal.

6/7/2013
Split second doesnít prevent players from performing special actions. Notably, players may turn face-down creatures face up while a spell with split second is on the stack.

6/7/2013
Casting a spell with split second wonít affect spells and abilities that are already on the stack.

6/7/2013
If the resolution of a triggered ability involves casting a spell, that spell canít be cast if a spell with split second is on the stack.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Word of Seizing samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Word of Seizing
Zoek decks met Word of Seizing
Word of Seizing toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Time Spiral / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Guilds of Ravnica.

FNM agenda zoetermeer.
spacer
devider
Er zijn nu 14 leden ingelogd op NederMagic.
7541 paginas bekeken sinds 19-12-2018 10:07:08
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.