spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer spacer
menu menu spacer
spacer
spacer Magic the Gathering winkel forum community
spacer
spacer
menu Home spacer spacer
spacer
spacer spacer
menu Nieuws spacer spacer
spacer spacer
menu Winkel spacer spacer
spacer spacer
menu Interactief spacer spacer
spacer menu spacer
spacer spacer
menu Informatie spacer spacer
spacer spacer
Overig spacer spacer
spacer spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
spacer
illustratie
Snelzoeken op kaartnaam (Uitgebreid zoeken)
20-2-2019 2:44:42 [Inloggen] [Contact]
divider
[hulpdienst]
divider
Akroma, Angel of Fury informatie
Serie: Planar Chaos (PLC)
Rarity: Rare Planar Chaos Rare
Geef commentaar op Akroma, Angel of Fury
Akroma, Angel of Fury komt voor in
Serie Normaal Foil
Planar Chaos
 6
2,25
 -
24,95
Commander 2011
 1
1,95    
FtV Angels
 1
2,95    
Commander Anthology
 -
1,50    
Masters 25
 -
1,50
 -
5,90
Wie ruilt deze kaart [Commentaar]
Nickname # Foil
Premium lid Traildemon (105) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid TimFakkel Arnhem (258) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Torec (85) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Kenny (3) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Hans Kazan (23) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Bjorn (50) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid Rattlehead (29) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 3 0
Premium lid Erik (14) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1 0
Premium lid wouter (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 2 0
* Dit is het aanbod van Akroma, Angel of Fury uit Planar Chaos. Als een kaart in meerdere series zit kun je die apart aanklikken hierboven. Klik op de getallen om direct naar iemands collectie te gaan. De leden die het meest recent zijn ingelogd staan bovenaan. Leden die meer dan 14 dagen niet zijn ingelogd worden niet vermeld.
Commentaar [Wie ruilt deze kaart]
Premium lid Official Rules Advisor Sander v1.1 (39) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-8-2016
Met Cloak of Invisibility niet maar met Astral Slide wel.
Maar als je een morph creature "omdraait" via Astral Slide, en het creature heeft een trigger dat triggered wanneer het face up word gedraaid, gaat de trigger niet af. Het creature komt namelijk als het originele creature in het spel, alsof het nooit face down is geweest.
Lioncross Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 6-8-2016
kun je met deze kaarten Cloak of Invisibility en Astral Slide morph creatures geturnd krijgen.
Official Judge Sander Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2013
Bedankt Xander, RegStar. Ik dacht het al maar ik was er niet 100% zeker van, beter vragen dan dat ik er tijdens het spelen met mijn Memnarch EDH deck achter kom
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2013
@Sander: Color en color identity zijn twee verschillende dingen.

Memnarch's color identity voor Commander is blauw. Maar dat is voor protection absoluut niet relevant.

Voor protection gaat het om color (en niet color identity). Color wordt bepaald door de gekleurde manasymbolen in de mana cost van de kaart (maar hij heeft geen gekleurde manasymbolen in de mana cost) - de cost van de ability is ook niet relevant - of door een color indicator (maar die heeft hij ook niet; die zie je bijvoorbeeld op de achterkant van double-faced cards of op kaarten zonder mana cost).

Hij is dus colorless en dus niet blauw en dus heeft hij geen last van de protection from blue.
Premium lid NederMagic Rules Advisor RegStar, Ambassador (26) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2013
ja dat kan
Official Judge Sander Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 24-7-2013
Is het mogelijk om Akroma, Angel of Fury te targetten met Memnarch? Is misschien een stomme vraag maar ik kom er even echt niet uit
Martin (33) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-5-2013
Kan de 2/2 voor 3 gecounterd worden?

Edit: sorry ik zie t al
Global Moderator Official Rules Advisor Lord of the zombies (Almere) (133) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-11-2012
Correct.
Roald Landheer (9) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 7-11-2012
Als dit je commander is en je speelt haar de tweede keer als morph, moet je dan 5 betalen in plaats van 3?
Premium lid Hanssie (134) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 26-7-2011
Je moet bij face down beesten altijd goed aangeven in welke volgorde ze in het spel zijn gekomen, dus de tegenstander weet als het goed is altijd welke de akroma is. Wel jammer eigenlijk, want ik speelde altijd graag memory met mijn casual morphdeckje
Victor Rozenberg Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-7-2011
Je moet dan wel even je Akroma laten zien om aan te tonen dat dit toch echt je general is! (indien het niet duidelijk is dat de Morph Akroma is) Anders hoeven je tegenstanders je niet te geloven uiteraard.
(S)Aint (19) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 25-7-2011
dat klopt.

Copapoc (beerse, belgië) (2) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 22-7-2011
als dit mijn commander is
doet die dan commander damage als ie gemorphed wordt ?
Premium lid Official Rules Advisor Maarten van Tol (Uithoorn) (64) Persoonlijke Pagina Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-7-2011
Seething Song is al lang en breed van de stack af als je de mana kan besteden, dus je kan hem inderdaad dan niet meer kopieeren met een Reverberate.
Sunitram Profiel Collectie Stuur persoonlijk bericht Offline 1-7-2011
@ Eec: Sorry voor de EXTREEM late reactie, maar nee dat kan niet.
Je gebruikt de 3 mana van je landjes voor het casten van Seething Song. Als je Seething Song met Reverberate wil kopiëren, moet je Reverberate casten voordat Seething Song resolvet.

Wat dus betekent dat je Reverberate moet casten voordat je mana krijgt van Seething Song.

Am I right, regelexperts?
Meer commentaar >
Akroma, Angel of Fury | Planar Chaos
Oracle tekst
Legendary Creature - Angel 6 / 6
This spell can't be countered.
Flying, trample, protection from white and from blue
R: Akroma, Angel of Fury gets +1/+0 until end of turn.
Morph 3RRR (You may cast this card face down as a 2/2 creature for 3. Turn it face up any time for its morph cost.)
Rating na 6 stemmen
Tournooi info
Legal in: Modern, Legacy, Vintage, Commander
Officiele rulings
2/1/2007
If Akroma, Angel of Fury is cast face down, it can be countered.

2/1/2007
Akroma, Angel of Fury and Akroma, Angel of Wrath do not have the same name, so the legend rule does not apply.

7/1/2013
In a Commander game where this card is your commander, you may cast it face-down from the Command zone by paying 3 plus 2 for each time it has been cast from your command zone. The cost to turn it face-up is unaffected.

3/16/2018
The “legend rule” cares about legendary permanents with the exact same English name. You can control Akroma, Angel of Fury and Akroma, Angel of Wrath at the same time.

NederMagic denkt mee
We hebben alle decks op de site voor je doorzocht en gekeken welke 20 kaarten het meest met Akroma, Angel of Fury samen worden gespeeld.
Klik hier voor het lijstje
Geef commentaar op Akroma, Angel of Fury
Zoek decks met Akroma, Angel of Fury
Akroma, Angel of Fury toevoegen aan je watchlist:
Versie uit Planar Chaos / Alle versies
spacer
Submenu
devider
Winkelwagen
Laatste voorraad updates
Watchlist
Catalogus
Sealed product (boosters,enz)
Accessoires
Complete sets
Grabbags / repacks
Power 9
Aanbiedingen
Veilingen
Inkooplijst
Bestelling geschiedenis
Top 50 verkochte rares
Top 50 verkochte kaarten
Offline prijslijst
Leveringsvoorwaarden
spacer
spacer
Login
devider
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
(Registreren)
spacer
Tips
devider
Meest gebruikte links
Actieve forumtopics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Ravnica Allegiance (RNA)
Guilds of Ravnica
Magic 2019
Dominaria
Rivals of Ixalan
Ixalan

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Draftbattle Ravnica Allegiance.
spacer
devider
Er zijn nu 1 leden ingelogd op NederMagic.
11402 paginas bekeken sinds 19-2-2019 22:37:15
Privacyverklaring

NederMagic is a website about Magic: The Gathering.
Magic: The Gathering, the mana symbols, the tap symbol and all other related images are owned by Wizards of the Coast.
NederMagic is unaffiliated with Wizards of the Coast.