Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 39,95
ik heb deze kaart behoorlijk geragd, alleen is ie volgens mij nep.. als je hem op zijn zij houdt is de kaart namelijk zwart, en bij andere arabian nights kaarten is de zijkant gewoon wit zoals bij alle kaarten.. ?
Misschien deze sideboard gaan spelen tegen baneslayers?
beide zijn onder de huidige regels ngo steeds actief, je zal dan dus een 4/X+1 flyer hebben
is je creature nog steeds 0 als je een Bad Moon op tafel hebt liggen en er nog een Loxodon Warhammer erop hebt liggen?
Land
T: Target creature with flying has base power 0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
This is not an Island.
11/1/2005
Sets power to 0 instead of giving the creature -X/-0.
10/1/2009
You apply power/toughness changing effects in a series of sublayers in the following order: (a) effects from characteristic-defining abilities; (b) effects that set power and/or toughness to a specific number or value; (c) effects that modify power and/or toughness but don’t set power and/or toughness to a specific number or value; (d) changes from counters; (e) effects that switch a creature’s power and toughness. This card’s effect is always applied in (b), which means that effects applied in sublayer (c), (d), or (e) will not be overwritten; they will be applied to the new value.
Decktips