Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Soul Conduit

Serie: New Phyrexia (NPH)

Rarity: Rare New Phyrexia Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
New Phyrexia
 2
0,35
 -
1,00
Soul Conduit | New Phyrexia

 Op voorraad 

€ 0,35 (2x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,00

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
16-5-2011 21:28:00

inderdaad wel leuke manier van winnen

16-5-2011 21:11:00

Ik bedoelde Elesh Norn, Grand Cenobite (als het nu wel goed is )

16-5-2011 21:10:00

Op de prerelease gebruikte ik deze steeds in een combo met Trespassing Souleater, ik had bijna geen creatures uit mijn booster packs, dus ik won steeds door deze combo of deckout (ik had wel een {=elesh norn}, een Myr Battlesphere en een Chancellor of the Dross, dus allemaal veel te hoge mana cost.

@Teferi: Tegen poison? Gooi je zelf naar 2 leven ofzo met Phyrexian mana's, en switch vervolgens. Moltensteel Dragon is het wel met me eens.

Ik las net iemand op twitter een verslagje over iemand die een draft speelde. Zijn tegenstander gaat zo Melira, Sylvok Outcast, Phyrexian Unlife en Soul Conduit combo tegen hem. Hoe cool is dat.

11-5-2011 21:32:00

Pré was sealed, dus..

11-5-2011 20:34:00

Je mag ook gewoon een goede unc/common first picken op draft heh? Als je zelf geen bomrare opent zou ik kijken of er een goede removal spell in de pack zoals Act of Aggression (erg goed!) of Volt Charge. Heb je meer aan dan gewoon de rare picken om een rare te hebben.

11-5-2011 20:32:00

Deze kaart lijkt me te grappig in multiplay.

11-5-2011 19:57:00

Ik had deze twee keer gedraft op de pre-release vorig weekend..beetje sneue rares...dus heb er maar een deck omheen gebouwd..heb serieus 2 keer kunnen winnen door levens te switchen..verder werd ik gewoon kapot geragd door poison en Golems..met ingang van het nieuwe control-infect denk ik niet dat ik hier nog iets aan zal hebben.....maar ik w8 geduldig af tot iemand wil ruilen

22-4-2011 02:54:00

"Ik snap wel dat deze kaart veeeeeel te langzaam is, voor de tijd dat je deze speelt is hij het al niet meer waard."

Ben ik niet met je eens. In ieder geval in EDH is deze zeker niet te traag. Ook in limited is deze niet te traag, tenzij je echt een heel erg underwhelming deck en/of prutdraws hebt.

20-4-2011 21:09:00

Geniale kaart dit! Je doet infect schade tegen de tegenstander terwijl hij je kapot beukt met gewone schade, en dan... Switch! Hij had nog netjes 20 levens terwijl jij daar zat met flink wat schade, maar nu overleef je het wel weer even.

Ik snap wel dat deze kaart veeeeeel te langzaam is, voor de tijd dat je deze speelt is hij het al niet meer waard.

20-4-2011 20:59:00

In multiplayer is dit echt een lache kaart. Mooier is dat je het niet hoeft te sacrificen.

20-4-2011 20:54:00

Met al die commons die Phyrexian mana abilities hebben kun je snel je eigen levenstotaal verminderen. Ik ga hier hopelijk nog een paar drafts mee winnen

Oracle

Artifact 

6, T: Two target players exchange life totals.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/1/2011
If one of the targeted players is an illegal target when the activated ability tries to resolve, the exchange won’t happen. Neither player’s life total will change.

6/1/2011
When the life totals are exchanged, each player gains or loses the amount of life necessary to equal the other player’s previous life total. For example, if Player A has 5 life and Player B has 3 life before the exchange, Player A will lose 2 life and Player B will gain 2 life. Replacement effects may modify these gains and losses, and triggered abilities may trigger on them.

6/1/2011
If a player can’t gain life, that player can’t exchange life totals with a player with a higher life total. If a player can’t lose life, that player can’t exchange life totals with a player with a lower life total. In either of these cases, neither player’s life total will change.

6/1/2011
In a Two-Headed Giant game, each player is considered to have the same life total as their team. If the two targeted players are on different teams, the teams will end up exchanging life totals. If the two targeted players are teammates, nothing will happen.

Decktips