Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Creature_A is exiled. Spelers kunnen geen spells casten genaamd Creature_A. Maar als je commander geëxiled zou worden mag je er voor kiezen om hem naar de commander zone te sturen, dus waarom zou je het al zover laten komen?
Kan je als je een commander exiled, die nou niet meer spelen ?zolang deze er ligt that is.
Tja, het is een soort veel betere Desert Twister. Maar goed, soms is "weg-is-weg" wel wat waard.
Maar de kaart is wel permanent exiled Ik ga 'm in Commander wel proberen denk ik. Desert Twister is ook speelbaar en daar sloop ik ook zelden land mee.
helaas wel 6 mana,
Deze lijkt niet erg populair, maar het is toch een manier om een permanent te exilen en vervolgens te voorkomen dat deze nog gespeeld kan worden.
Een soort Oblivion Ring en Meddling Mage in 1 kaart.
Niet heel verkeerd lijkt mij.
Enchantment
Imprint - When Exclusion Ritual enters the battlefield, exile target nonland permanent.
Players can't cast spells with the same name as the exiled card.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If the exiled card somehow leaves exile, the last ability will no longer have any effect.
6/1/2011
In a Commander game, a player may replace Exclusion Ritual exiling their commander with putting that commander into the command zone. If this happens, Exclusion Ritual’s last ability will have no effect.
Decktips