Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 0,75 | 4,95 |
Ook lachen:
Knowledge Pool+Prototype Portal+Eye of the Storm
Lekker rekenen en moeilijk doen.
Tuurlijk wel, een lekker avondje casual, heerlijk gereken met Knowledge Pool, wordt gewoon hardstikke gezellig..
Ik heb mijn CounterTop-deck n tijdje getest in casual, was ook echt lachen zeker als er eerst een Llanowar Elves wordt gecounterd, en daarna probeert speler 3 het doodleuk opnieuw
Nou, leuk zeg!
Ga dan lekker een potje zitten goldfishen of zo... Hele tafel lam leggen in een pot multiplayer lijkt me nou niet echt iets wat op prijs word gesteld denk ik zomaar...
Deze kaart met Teferi, Mage of Zhalfir dan leg je het hele bord stil in een multiplayer game... :-)
Mooi, dan weet ik dat ook weer Krijg nu al zin om deze te spelen tijdens een potje van 8 man
Ja hij komt onder de pool te liggen. De kaart is nl. gewoon exiled met knowledge pool. Deze raakt dus eigenlijk nooit "leeg".
Anders wordt het erg flauw: Ik cast een spell, hij wordt exiled, oh dat is balen, de pool is leeg... Dan zou niemand meer wat kunnen casten.
De kaart die ge-exiled wordt als je m speelt, komt die vervolgens ook onder knowledge pool te liggen?
Dus zo:
Knowledge pool geimprint met 6 kaarten:
Ik speel een Llanowar Elves, die wordt ge-exiled. ik kies een willekeurige andere spell uit, maar telt dan de Llanowar Elves ook als 'exiled with knowledge pool' ?
Ik zie net dat de ultimate van venser ook goed samenwerkt. Als je een emblem hebt veroverd trigger je door knowledge pool 2x de emblem trigger per spell die je cast.
Sorry voor de tripple post
Ik vergat te zeggen dat bovendien de blink-ability van venser ook een tweede functie heeft. Hij kan namelijk jouw kaarten, die de tegenstander uit de pool heeft gecast, terugblinken naar jou zijde.
Ik zou hem zelf bijvoorbeeld met venser spelen. Je kunt dan op ieder gewenst moment de pool resetten. Als je zelf aan de beurt bent blink je dit apparaat. Daarmee krijg je zes nieuwe kaarten om uit te kiezen. Je speelt daaruit de sterkste kaart(en) weg. Vervolgens is je tegenstander aan de beurt en die moet dan uit slechtere kaarten kiezen.
Heel solide is het alleen nog niet. Je hebt bijvoorbeeld een probleem als er plots een andere venser vanuit je deck in de pool verschijnt.
Het is een moeilijke build-around kaart
Hmm deze in een UG deckje met beetje ramp, preordrains, trinket en treasure mage packetjes en verder heleboel cantrippers. Dan winnen met deze en spells uit je tegenstanders deck casten door cheap cantrippers te casten.
@Robbert: Gilder Bairn is uiteraard de zanger, daarom heet de band: Gilder Bairn & de Pikmins. De gele kan inderdaad additional Guitar spelen
Rhythem Guitar?
Uh en volgens mij heb je voor een 2 spelers potje gelijk.
Misschien is een zanger ook wel handig?
En als je dan toch bandleden overhebt, benoem dan een slag- en sologitarist...
Maar als ik het goed begrijp heb je altijd de keuze uit 6 kaarten.
Ben benieuwd of deze in t2 gespeeld gaat worden. Wel een leuke casual kaart.
Het is wel overduidelijk dat de Paarse de drummer is trouwens. De rode speeld lead gitaar. Blauw lijkt me de Bass-player en dan zal wit de DJ of keyboard speler moeten zijn.
De gele is een groupie of roadie
Hehe, klinkt echt als een bandnaam en de Knowledge Pool is hun podium!
Artifact
Imprint - When Knowledge Pool enters the battlefield, each player exiles the top three cards of their library.
Whenever a player casts a spell from their hand, that player exiles it. If the player does, they may cast another nonland card exiled with Knowledge Pool without paying that card's mana cost.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
You may cast any other card exiled by Knowledge Pool, including one owned by an opponent. Any card exiled by Knowledge Pool’s enters-the-battlefield ability or its other triggered ability may be cast.
6/1/2011
The spell a player casts from their hand won’t resolve if it’s exiled, even if that spell can’t be countered by spells or abilities.
6/1/2011
If the original spell isn’t exiled (perhaps because it’s countered by another spell or ability before Knowledge Pool’s second triggered ability resolves), the rest of the ability does nothing. The player doesn’t get to cast an exiled card.
6/1/2011
If there are no nonland cards exiled by Knowledge Pool, the original spell is still exiled.
6/1/2011
You may pay additional costs, such as kicker costs, of the exiled card.
6/1/2011
If the card has any mandatory additional costs, as Kuldotha Rebirth does, you must pay them in order to cast the spell.
6/1/2011
Timing restrictions based on the card’s type are ignored. For example, you can cast an exiled creature card this way. Other restrictions, such as Spinal Embrace’s “Cast Spinal Embrace only during combat” are not ignored.
6/1/2011
If the card you cast without paying its mana cost has an X in its mana cost, you must choose 0 as its value.
6/1/2011
Any other abilities that trigger when you cast the original spell (for example, if you cast Emrakul, the Aeons Torn) will still trigger and go on the stack.
6/1/2011
If multiple Knowledge Pools are on the battlefield, keep track of which cards are exiled by each of them. Whenever a player casts a spell from their hand:
-- If all Knowledge Pools are controlled by the same player, that player chooses the order in which the triggered abilities are put onto the stack. The last one put onto the stack will be the first to resolve.
-- If multiple players each control one or more Knowledge Pools, the active player put their triggered abilities on the stack in any order, then each other player in turn order does the same. The last ability put onto the stack this way will be the first to resolve.
-- The first triggered ability to resolve will exile the original spell, then the player who cast that spell may cast one of the nonland cards exiled by the Knowledge Pool that generated that triggered ability. The abilities of other Knowledge Pools will do nothing when they resolve, as the original spell will already have been exiled.
Decktips