Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 0,40 | 1,00 |
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 1,00
Ach, grote Fireball casten is altijd leuk.
Gaan we veel Myr decks zien op evenementen? Aangezien je met die untap myr infinte mana kan bouwen, met deze erbij infinite beestjes. En naar mijn idee was infinite in T2 nog nooit zo makkelijk geweest, en 10.000.000 mana per buurt is toch altijd beter dan 5 toch. Of maakt 't weinig uit in T2? Ben zelf geen tournooi-boy maar ben vraag me af wat de Myr's gaan doen op dat gebied. Of maakt 't weinig uit tegen alle andere enge dingen in de sets?
gewone {=myr propagators}.
Bij copyen wordt alleen de originele kaart gecopy'd. Equipment e.d. wordt niet meegerekend.
Maar hoe werkt dit dan met een kaart zoals True Conviction? Of zoiets simpels als een Giant Growth?
Correct.
Dus de copy kan ook weer copy's maken als ik het goed lees?
gewone {=myr propagators}.
Bij copyen wordt alleen de originele kaart gecopy'd. Equipment e.d. wordt niet meegerekend.
Als je hier bv Loxodon Warhammer onder hebt, maak je dan 4/1 tramplende lifelinkers of nog steeds 1/1 crapzors?
Ik weet niet wat ik van deze kaart moet denken, dus denk A.U.B. ff mee
Artifact Creature - Myr 1 / 1
3, T: Create a token that's a copy of Myr Propagator.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Normally, when a token is created by this ability, it will simply be a Myr Propagator, so it’ll also have the token-creating ability. (See below for weird exceptions.)
1/1/2011
Here’s the detailed version of what happens. As the token is created, it checks the printed values of the Myr Propagator it’s copying - or, if the Myr Propagator whose ability was activated was itself a token, the original characteristics of that token as stated by the effect that put it onto the battlefield - as well as any copy effects that have been applied to it. It won’t copy counters on the Myr Propagator, nor will it copy other effects that have changed Myr Propagator’s power, toughness, types, color, or so on.
1/1/2011
If Myr Propagator has left the battlefield by the time its ability resolves, you’ll still put a token onto the battlefield. That token has the copiable values of the characteristics of Myr Propagator as it last existed on the battlefield.
1/1/2011
Here are the weird exceptions promised above. If any copy effects have affected the Myr Propagator whose ability was activated, they’re taken into account when the token is created. For example: If Myr Propagator’s ability is activated, then Myr Propagator temporarily becomes a copy of another creature before its ability resolves (due to Cytoshape, perhaps), the token will be a copy of whatever creature the Myr Propagator is currently a copy of. After the turn ends, the Cytoshaped Myr Propagator reverts back to what it was, but the token will stay as it is. Also, if the copy ability of a creature (such as Cemetery Puca, perhaps) makes it become a copy of Myr Propagator and gain another ability, the token created by this creature’s ability will be a Myr Propagator with that additional ability.
Decktips