Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Inexorable Tide

Serie: Scars of Mirrodin (SOM)

Rarity: Rare Scars of Mirrodin Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Modern Masters 2015
 -
3,50
 -
9,95
Scars of Mirrodin
 -
6,95
 -
9,95
Inexorable Tide | Scars of Mirrodin

Prijs:

€ 6,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
11-10-2010 17:46:00

zou hem wel main spelen in een myr proliferate deck met die Contagion Engine

11-10-2010 17:44:00

ben het met jeff eens je zou deze kunnen side boarden maar main zou ik hem niet spelen aangezien je met infect deck wil rushen. Zo rap mogelijk 10 poison counters doen. als je al main rekening gaat houden met lange potten verzwak je je deck op de voorhand

11-10-2010 09:08:00

ben ik het niet met je eens. Stel dat een potje lang genoeg duurt dat je deze kan inleggen,
dan is het meteen een tijdbom van 3/4 beurten, als je niet aanvalt. Ik denk dat ik het als tegenstander toch even spaans benauwd zou krijgen als iemand deze + infect speelt tongue smile

5-10-2010 22:25:00

Inexorable Tide met infect gaat per definitie niet snel, omdat de kaart 5 mana kost. Dan moet je de beurt erna nog spells gaan spelen voor 1 counter per spell. Infect + Proliferate is simpelweg te traag.

Nee, als je dan toch blueblack infect gaat spelen, dan kun je beter blauw houden voor Distortion Strike en Mana Leak en blauw verder met rust laten.

5-10-2010 22:19:00

+
met infect counters + deze kan het zeer snel gaan voor de tegenstander.. :|

4-10-2010 08:48:00

Darksteel Reactor big smile

29-9-2010 13:11:00

Ja, in Standard zal hij wel aardig zijn, maar verder zie deze niet veel gaan doen hoor.

29-9-2010 12:03:00

Ik zit zelf te denken aan een blauw zwart deck met Infect en -1/-1 counters, met daarbij dus proliferate. Als ik deze uit een booster haal gaat hij er zeker in, maar denk niet dat ik hem los zou bestellen…

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-9-2010 11:55:00

blauw gaat wel gespeeld worden in poison/infect decks. Veel proliferate is blauw en blauw/zwart is een natuurlijke combinatie.

29-9-2010 11:54:00

Ja, maar dit een dure (qua mana dan) blauwe kaart en blauw speelt niet met infect/poison. Best wel jammer eigenlijk.

Deze kaart kan wel interessant worden als je met meerdere effecten/permanents anders dan alleen infect/poison speelt die counters krijgen.

29-9-2010 11:50:00

lomp met poison counters!

Oracle

Enchantment 

Whenever you cast a spell, proliferate. (You choose any number of permanents and/or players with counters on them, then give each another counter of a kind already there.)

NederMagic FAQ

Vraag: Hoe werkt proliferate?
Antwoord: Dat kun je hier lezen.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/1/2011
You can choose any player that has a counter, including yourself.

1/1/2011
You can choose any permanent that has a counter, including ones controlled by opponents. You can’t choose cards in any zone other than the battlefield, even if they have counters on them, such as suspended cards or a Lightning Storm on the stack.

1/1/2011
You don’t have to choose every permanent or player that has a counter, only the ones you want to add another counter to. Since “any number” includes zero, you don’t have to choose any permanents at all, and you don’t have to choose any players at all.

1/1/2011
If a permanent chosen this way has multiple kinds of counters on it, only a single new counter is put on that permanent.

1/1/2011
Players can respond to the spell or ability whose effect includes proliferating. Once that spell or ability starts to resolve, however, and its controller chooses which permanents and players will get new counters, it’s too late for anyone to respond.

1/1/2011
Whenever you cast a spell, Inexorable Tide’s ability triggers and goes on the stack on top of it. It will resolve (and you’ll proliferate) before the spell resolves.

Decktips