Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Scars of Mirrodin | 8,95 | 19,95 |
Prijs:
€ 8,95
FOIL
€ 19,95
wat waneer komt er weer een nieuwe levering van deze ik wil namelijk een bestelling doen. 3 van deze
thanks weer wat geleerd
dat is niet waar, in ravnica heb je Privileged Position die hetzelfde doet en ook nog eens al je andere permanents beschermt.
Volgens mij is dit de enige die globaal crestures
hexproof geeft. En anders moet je deck ik even zoeken onder equipment
Edit:
Privileged Position geeft permanants hexproof
Hey
ik ben op zoek naar meer van dit soort kaarten.
kaarten in groen/wit die alles hexproof geven
Correct.
updated oracle text
is dit nu gewoon "creatures you control have Hexproof"??
Klopt!
De stack ziet er dan zo uit:
---TOP
trigger van Horobi
Regenerate ability van Asceticism
---BOTTOM
De trigger van Horobi resolvet als eerste, dus het creature gaat dood voordat hij zijn regeneration shield heeft kunnen krijgen.
Magnus, hoe werkt dat eigenlijk met Horobi? Wordt dan het beestje nog geregenereerd (en tap je er dus eigenlijk alleen het beestje mee) of gaat hij daarvoor al dood?
Thanks guys!
Ja en ja! De ability kan elk creature targeten (leuk in combinatie met Horobi, Death’s Wail ).
Je kunt inderdaad als deze gesloopt wordt reageren door wat regeneration shields te maken. Je mag ook meerdere op 1 creature leggen trouwens. Als een creature 3 regeneration shields heeft, overleeft hij het als er die beurt nog 3 Day of Judgments gecast worden
Ja, klopt.
Regenerate betekent zo veel als "maak een regeneration shield".
Dat regeneration shield blijft hangen tot het einde van de beurt òf totdat het opgebruikt wordt.
---
Je kan de ability inderdaad op een creature van de tegenstander spelen, maar in zo'n beetje alle gevallen bereik je daar niets wenselijks mee, behalve dat je aardig bent voor je tegenstander. (Bij een ally kan het dus wel nuttig zijn.)
(Een veel voorkomend misverstand is dat het creature gelijk getapped wordt, maar dat is pas als het regeneration shield daadwerkelijk gebruikt wordt en NIET op het moment dat de ability resolvet. Het creature moet dus eerst lethal damage krijgen of ge-destroyed dreigen te worden, om getapped te worden, maar creatures van je tegenstander van de dood redden is doorgaans niet heel nuttig.)
Als ik het goed begrepen heb blijft het replacement effect van renegeration gelden tot het eind van de beurt. Dus als deze gemold wordt, zou je nog even snel voor elk beestje van jezelf kunnen betalen en dan zijn ze in ieder geval tot het eind van de beurt beschermd tegen 1x lethal damage of een destoy effect, right?
Overigens kan je hier ook een creature van je tegenstander mee regenereren naar ik aanneem?
het is aan gepast
Enchantment
Creatures you control have hexproof. (They can't be the targets of spells or abilities your opponents control.)
1G: Regenerate target creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
You may target any creature with the regeneration ability, not just one you control.
Decktips