Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Training Grounds

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 -
28,95
 -
49,95
Training Grounds | Rise of the Eldrazi

Prijs:

€ 28,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 49,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
17-5-2011 19:02:00

Werkt Training Grounds om level creatures goedkoper te laten levelen ?

12-5-2011 20:48:00

Wel een erg vet deck inderdaad dan is deze wel handig.

12-5-2011 20:44:00

Ah ja, die Lotus Cobra werkt daar wel leuk, ja.

12-5-2011 20:41:00

hier bij laat ik dan het Moonfolk deck zien hier te zien

het is een combo deck die ik had. maar zo leuk vind om te spelen . dat ik het weer in elkaar ga zeten, met behulp van new kaarten .
daar mee bouw ik infinite Mana op en kan in Multiplay eidereeen in een knal dood maken

12-5-2011 20:18:00

maar alsnog moet je dan ook wat hebben dat je meer landjes per beurt mag spelen anders heb je alsnog geen voordeel van deze. kan het alsnog maar 1 keer.

12-5-2011 20:16:00

okay naja word duss wel goed koper. leuk voor in mijn moonfolk deck duss . bedankt voor de snelle reactie !

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-5-2011 20:15:00

"This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana."


Het kan nooit minder dan 1 mana worden.

12-5-2011 20:13:00

naaj . zodat je 0 hoeft te betalen om die Abillity te doen . van Oboro Breezecaller. zodat je met voorbeeld Landfall leuk kan werken

12-5-2011 20:11:00

Dat ligt eraan wat je met 'werkt' bedoelt. Het kost nog maar 1 mana

12-5-2011 20:09:00

werkt Oboro Breezecaller met deze kaart ?

Joen (31) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
17-4-2011 12:33:00

Ah, verdorie.. Nu zie ik het: Er staat 'creatures'!
Daarom is hij maar 3 eurie. ^^

13-2-2011

ja, oké dat is wel zo.
maar had het wel leuk gevonden

12-2-2011 23:31:00

Morph is een zogeheten Special Action, en voorzover ik weet zijn er niet zo heel veel kaarten die dat soort acties beinvloeden. Je hebt er wel een paar zoals Exiled Doomsayer en eh, das de enige voor morph zover ik weet

12-2-2011 23:12:00

dat is inderdaad jammer. zal mooi zijn geweest

12-2-2011 23:03:00

Helaas, 'morph' is geen activated ability. Je kunt er ook niet op reageren.

Oracle

Enchantment 

Activated abilities of creatures you control cost up to 2 less to activate. This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
Training Grounds won’t affect a cost that isn’t the cost to activate a creature’s activated ability. For example, it won’t affect Flameblast Dragon’s XR cost, since that’s a cost paid when a triggered ability resolves, and it won’t affect a kicker cost, since that’s an additional cost to cast a spell. Activated ability costs appear before a colon (:) in a card’s rules text, or, in the case of some keywords, before a colon in reminder text.

6/15/2010
Training Grounds affects only creatures you control on the battlefield. The costs of activated abilities that work in other zones (such as cycling or unearth) won’t be reduced.

6/15/2010
Training Grounds won’t affect the part of an activation cost represented by colored mana symbols or snow mana symbols. It also won’t affect nonmana parts of an activation cost, if there are any.

6/15/2010
Training Grounds can reduce the part of an activation cost represented by generic mana symbols down to nothing, as long as it still costs at least one mana. For example, if an activation cost is 2G, you’d have to pay only G. If an activation cost is 2, though, you’d still have to pay 1.

6/15/2010
Training Grounds can reduce the amount you pay for a creature’s activated ability cost that includes X. For example, Drana, Kalastria Bloodchief has an activated ability that costs XBB. If you control Training Grounds and you activate the ability with X equal to 5, you’ll have to pay only 3BB. This is true even if the ability states that X must be paid with a certain color of mana, as Crimson Hellkite’s ability does.

6/15/2010
If an activated ability of a creature you control costs no generic mana to activate (for example, if it costs RR, it costs 0, or it costs only nonmana actions such as T or “Sacrifice a creature”), Training Grounds simply won’t affect it. In particular, it won’t increase the cost to include a mana payment of 1.

6/15/2010
Training Grounds takes the total cost to activate a creature’s activated ability into account, not just the cost printed on it. For example, Furnace Spirit has an activated ability that costs R, and Suppression Field says “Activated abilities cost 2 more to activate unless they’re mana abilities.” Since activating Furnace Spirit’s activated ability would now cost 2R, Training Grounds reduces that cost back to R.

6/15/2010
You may choose not to apply Training Ground’s cost reduction effect. You may also choose to apply only part of it (causing an activated ability of a creature you control to cost just 1 less to activate).

Decktips