Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Training Grounds

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 -
28,95
 -
49,95
Training Grounds | Rise of the Eldrazi

Prijs:

€ 28,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 49,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
12-2-2011 22:48:00

met deze kaart gaat je Morph cost ook naar Beneden ?

JGVS (46) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-11-2010 13:12:00

pff waarom lees ik een kaart nooit goed?
zelfs na 20 keer lezen lees ik daar weer overheen

toch bedankt

JGVS (46) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-11-2010 13:11:00

en met een level creature zoals Caravan Escort? kun je dan gleijk naar max levelen?

excuses voor de double post

30-11-2010 13:10:00

'This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana.'
wss dit zinnetje

JGVS (46) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-11-2010 13:08:00

Is deze samen met Bog Initiate oneindig zwarte mana of zie ik iets over het hoofd?
alvast bedankt

24-8-2010 14:29:00

Heb ooit een fundeck gehad met als enige doel mijn 4 Power Artifacts op te zoeken, om die dan op Colossus of Sardia te gooien en dan stevig bossen : )

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-8-2010 12:16:00

Correct. Je kunt voor dit soort vragen ook de hulpdienst checken: hier

24-8-2010 12:13:00

Ja dat klopt, er staat een cost voor een dubbele punt en daarna het effect.

24-8-2010 12:07:00

level up is volgens mij ook een activated ability?

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-8-2010 11:57:00

Dat is op 1 artifact, deze geldt voor al je CREATURES. En dat is een flink verschil, want de enige reden dat Power Artifact duur is komt door Grim Monolith en Basalt Monolith, omdat je dan infinite mana hebt.

24-8-2010 01:46:00

Gaast vast duur worden. Power Artifact staat 25 euri, en dat is op maar 1 artifact.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-8-2010 10:22:00

Licids equippen niet, die enchanten. En afgezien daarvan (want Aura's die creatures zijn kunnen ook niet enchanten ) zijn het geen creatures meer als ze gaan enchanten.

9-8-2010 02:00:00

Maarten van Tol (Uithoorn) - Op Vakantie - 11 Aug weer terug 29-5-2010
Eh, weet je dat zeker? Staat dat ergens in de regels? Want, ik las laatst ook iets over een creature dat een creature equipped. Alleen wist ik niet meer of dat juist wel mocht, of juist niet


dat zijn de licid's, die zijn zowiezo raar xD

Jaap (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-8-2010 01:57:00

9-8-2010 01:56:00

Kost een ability nu of ?

Oracle

Enchantment 

Activated abilities of creatures you control cost up to 2 less to activate. This effect can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
Training Grounds won’t affect a cost that isn’t the cost to activate a creature’s activated ability. For example, it won’t affect Flameblast Dragon’s XR cost, since that’s a cost paid when a triggered ability resolves, and it won’t affect a kicker cost, since that’s an additional cost to cast a spell. Activated ability costs appear before a colon (:) in a card’s rules text, or, in the case of some keywords, before a colon in reminder text.

6/15/2010
Training Grounds affects only creatures you control on the battlefield. The costs of activated abilities that work in other zones (such as cycling or unearth) won’t be reduced.

6/15/2010
Training Grounds won’t affect the part of an activation cost represented by colored mana symbols or snow mana symbols. It also won’t affect nonmana parts of an activation cost, if there are any.

6/15/2010
Training Grounds can reduce the part of an activation cost represented by generic mana symbols down to nothing, as long as it still costs at least one mana. For example, if an activation cost is 2G, you’d have to pay only G. If an activation cost is 2, though, you’d still have to pay 1.

6/15/2010
Training Grounds can reduce the amount you pay for a creature’s activated ability cost that includes X. For example, Drana, Kalastria Bloodchief has an activated ability that costs XBB. If you control Training Grounds and you activate the ability with X equal to 5, you’ll have to pay only 3BB. This is true even if the ability states that X must be paid with a certain color of mana, as Crimson Hellkite’s ability does.

6/15/2010
If an activated ability of a creature you control costs no generic mana to activate (for example, if it costs RR, it costs 0, or it costs only nonmana actions such as T or “Sacrifice a creature”), Training Grounds simply won’t affect it. In particular, it won’t increase the cost to include a mana payment of 1.

6/15/2010
Training Grounds takes the total cost to activate a creature’s activated ability into account, not just the cost printed on it. For example, Furnace Spirit has an activated ability that costs R, and Suppression Field says “Activated abilities cost 2 more to activate unless they’re mana abilities.” Since activating Furnace Spirit’s activated ability would now cost 2R, Training Grounds reduces that cost back to R.

6/15/2010
You may choose not to apply Training Ground’s cost reduction effect. You may also choose to apply only part of it (causing an activated ability of a creature you control to cost just 1 less to activate).

Decktips