Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Kargan Dragonlord

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Mythic Rise of the Eldrazi Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 -
1,95
 -
13,95
Kargan Dragonlord | Rise of the Eldrazi

Prijs:

€ 1,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 13,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
23-7-2011 13:11:00

Technisch gezien gaat het over het mannetje tot level 4. Daarna heeft hij zijn draak erbij, en gaat het dus ook over zijn draak.

Vanaf level 8 is het zelfs alleen maar de draak meer met zijn firebreathing

23-7-2011 10:05:00

Zo'n mooie art en dan gaat het om het poppetje dat er op zit!
Schande!

Tom (30) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-6-2011 18:48:00

Oh, combo: Fireball werkt óók met het 2e effect van Koth . No offence .

6-6-2011 18:25:00

werkt zeer fijn met het 2e effect van koth

PaulR (27) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-10-2010 19:21:00

helemaal mee eens

16-10-2010 08:37:00

Ja idd sad smile net zoals Dragonmaster Outcast

9-10-2010 18:08:00

Zeer mooie Drakenkaart. Jammer dat een van de mooiste draken-art zelf niet eens een draak is :-(

15-9-2010 11:52:00

Als een wezen wil blokken, wordt er alleen op het moment dat hij als blocker geassigned wordt gekeken of de target legal is.
Of het wezen dat hij dan blokt daarna iets krijgt waardoor hij normaal niet meer geblokt kan worden door de blokker (flying/shadow/fear/protection from etc) maakt niet uit. de attacker blijft geblockt. ook heb je per combat phase maar 1 declare blockers step waarin je dus je blockers moet assignen.

Boaz (43) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
15-9-2010 11:48:00

Stel ik heb deze op 3 level counters. In SoM zit vast een dmg spell, shock ofzo met proliferate erop. Ik declare attackers en heb nog genoeg mana over om die spell te spelen. Mijn tegenstander declared 1 non-flying blocker aan mijn Dragnlord.

Vervolgens speel ik de proliferate dmg spell in response tot het declaren. Met prolifrate leg in een lvl counter op Dragonlord waardoor hij flying krijgt. Word hij dan nog steeds geblocked? En mag dat creature wat hem eerst blockte dan aan een ander creature geassigned worden als ik met meer creatures aanviel?

12-7-2010 22:57:00

Shai heeft inderdaad gelijk... we hebben niks qua enchantment removal! Ik dacht dat gelijk aan Shatter maar dat was alleen artifacts inderdaad. Het gaat dus een {-all is dust} moeten worden! Maar inderdaad, Kargan Dragonlord blijft goed

10-7-2010 19:26:00

Red enchantment removal?

Ik denk dat ik wat gemist heb...volgens mij staat rood bekend om het feit dat ze géén enchantment removal hebben maar wél artifact removal...

Maar goed die M11 enchantment dat je geen target van spells of abilities kan zijn is inderdaad wel een leuke kaart tegen burn...Echter, burn word hoofdzakelijk gespeeld om beestjes weg te branden zodat je Ball Lightnings door kunnen komen en eventueel om de laatste 5 levens weg te branden.
Al met al denk ik dat je niet zo bang hoeft te zijn voor die enchantment. De meeste mensen zullen voor Kor Firewalker kiezen omdat die én Staggershocks naar totaal 2 damage verlaagd én Ball Lightnings naar max 3 damage verlaagd én ongeblocked iedere beurt voor 2 (of meer) kan meppen tegen Rood.
En hiervoor hebben we weer Leyline of Punishment...

DUS, al met al denk ik dat deze kaart eerder nog wat verder gaat stijgen dan dat deze zou gaan dalen met de nieuwe M11 kaartjes!

10-7-2010 18:11:00

Umm als je gewoon wat stockt op red enchantment removal wat er best wel is, dan zal het allemaal wel meevallen. Plus het is YOu cant be the target, dus dan hou je al je burn over voor creatures...
Geen zorgen !!

6-7-2010 17:49:00

Uhm...
Leyline of the Sanctuary -> Leyline of Sanctity
M10 -> M11

Maar ja, als die veel gespeeld word zal RDW onspeelbaar worden. Is echter nog afwacthen, hoor. (Lijkt me toch wel een goede kaart)

jonas (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
6-7-2010 17:06:00

Hij gaat dalen, RDW gaat probably falen door de nieuwe ''leyline of the sanctuary'' in M10. En afaik wordt hij alleen gespeeld in RDW.

24-6-2010 01:03:00

Ik wil hier zo graag een playset van kopen... Maar het is me op het moment net iets te duur (heel magic is trouwens zo duur aan het worden ). Ik weet nog toen deze voor het eerst gespoiled werd, en iedereen in allerlei forums maar kankeren over hoe slecht hij ging zijn woooo 9 mana erin pompen mooi niet super stom enzo. Mooi niet dus

Oracle

Creature - Human Warrior 2 / 2

Level up R (R: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 4-7
4/4
Flying
LEVEL 8+
8/8
Flying, trample
R: Kargan Dragonlord gets +1/+0 until end of turn.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja! hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

Decktips