Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Coralhelm Commander

Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)

Rarity: Rare Rise of the Eldrazi Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Rise of the Eldrazi
 -
2,95
 2
9,95
Coralhelm Commander | Rise of the Eldrazi

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 17:03:00

Ja, de mods passen zo nu en dan berichten aan, zodat het wat beter leesbaar wordt (of fixen typfouten e.d.).

Overigens, als je gewone ronde haakjes gebruikt i.p.v. accolades, krijg je ze zelf ook.

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 17:00:00

Ok, of dan. Is mijn post aangepast? Eerst kreeg ik die mana-symbooltjes niet

9-11-2010 15:02:00

Klinkt ook al wel erg sterk, de meeste levelers kosten minstens 2 om te levelen... en zoals Magnus al zei: het zou het spel veel en veel saaier maken.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 15:00:00

Die kaart bestaat niet hoor

Nico (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 14:46:00

Quick Learning
Enchantment
: Put a level counter on target creature.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
9-11-2010 10:26:00

Wellicht, maar dan hadden ze het helemaal niet zo gemaakt. Want dan is er geen klap aan qua timing/planning en strategie. Er is maar 1 moment om te levelen: einde van de beurt van je tegenstander of wellicht in reactie op een burn spell. Nu is het veel interessanter, wat ook de reden is dat het niet op instant snelheid kan.

8-11-2010 17:01:00

Waarschijnlijk zouden de level-upkosten op instantspeed zo'n duurder zijn.

8-11-2010 16:44:00

Dan zouden de levelers wel vrij insane zijn.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
8-11-2010 16:42:00

Pardon? Je mag niet op instant snelheid levelen hoor!

8-11-2010 16:37:00

hij is ook goed omdat je , merfolk deck spelende, vaak mana vrijhoud voor counteren. Zo kun ja als het neit nodig was om te counteren je overgebleven mana allemaal EOT in hem pompen, of op het moment dat je hand leeg is hem oppompen.

Zeker een goede kaart en flying maakt t nog fijner voor merfolk (1.5)

15-8-2010 19:16:00

met Halimar Wavewatch Skywatcher Adept Venerated Teacher
etc. is hij erg leuk

24-7-2010 12:44:00

als je hem niet ziet als een lord zou iedereen hem denk ik wel beter vinden. voor 4 mana een 3/3 flying is toch vrij standaard. voordeel van lvlen is dat je het kunt spreiden over meerdere beurten. speel em maar gewoon met Merrow Reejereys, en gewoon landjes untappen als je em speelt, kun je gelijk gaan pompen.

Wel eentje met een dikke body en evasion, wat wel count als je met veel lords speelt.

Red (85) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
18-7-2010 20:14:00

Als je deze speelt ga je toch echt voor z'n +1+1 ability toch? Dan heb je eigenlijk een lord die 6 mana cost...retegoed man!

18-7-2010 19:51:00

waarom is deze maar 2,75. is dat deze kaart niet retegoed. hij zit bijna in elk merfolk legacy deck...

Oracle

Creature - Merfolk Soldier 2 / 2

Level up 1 (1: Put a level counter on this. Level up only as a sorcery.)
LEVEL 2-3
3/3
Flying
LEVEL 4+
4/4
Flying
Other Merfolk creatures you control get +1/+1.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

6/15/2010
The abilities a leveler grants to itself don’t overwrite any other abilities it may have. In particular, they don’t overwrite the creature’s level up ability; it always has that.

6/15/2010
Effects that set a leveler’s power or toughness to a specific value, including the effects from a level symbol’s ability, apply in timestamp order. The timestamp of each level symbol’s ability is the same as the timestamp of the leveler itself, regardless of when the most recent level counter was put on it.

6/15/2010
Effects that modify a leveler’s power or toughness, such as the effects of Giant Growth or Glorious Anthem, will apply to it no matter when they started to take effect. The same is true for counters that change the creature’s power or toughness (such as +1/+1 counters) and effects that switch its power and toughness.

6/15/2010
If another creature becomes a copy of a leveler, all of the leveler’s printed abilities - including those represented by level symbols - are copied. The current characteristics of the leveler, and the number of level counters on it, are not. The abilities, power, and toughness of the copy will be determined based on how many level counters are on the copy.

6/15/2010
A creature’s level is based on how many level counters it has on it, not how many times its level up ability has been activated or has resolved. If a leveler gets level counters due to some other effect (such as Clockspinning) or loses level counters for some reason (such as Vampire Hexmage), its level is changed accordingly.

Decktips