Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Celestial Colonnade

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Rare Worldwake Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Buy-a-Box
 2
9,95    
Ultimate Box Toppers
 -
29,95    
Ultimate Masters
 1
3,95
 -
9,95
Worldwake
 4
3,95
 1
11,95
Zendikar Rising Expeditions
 -
8,95
 -
19,95
Celestial Colonnade | Worldwake

 Op voorraad 

€ 3,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 11,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
2-4-2011 12:06:00

Hoe wil je hiermee bluffen, als je tapped out bent ben je tapped out, als je land untapped hebt ben je dat niet

1-4-2011 23:44:00

Het leuke aan deze kaart is het bluffen. Eerst doen alsof je tapped out bent, en daarna nog iets voor een handjevol mana kunnen spelen.

rory (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
11-8-2010 14:22:00

hele late reactie op timmen, maar ik vroeg of IK nog een path to exile kon casten als ie aanvalt, omdat ie untapped blijft. het antwoord daarop was ja (hij bleef combat damage doen als ik hem tap) en drm vond ik hem ineens een stuk beter (zelfde geld voor dispel)

timmen (9) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
28-4-2010 14:41:00

Hoezo maakt dat hem beter? Hij wordt juist altijd geremoved in de declare stap, en zal op die manier nooit damage doen. Dit feit maakt hem zeker niet beter.

rory (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-4-2010 15:55:00

hartelijk bedankt
dat maakt deze kaart al een stuk beter en ik weet tenminste nu hoe die correct gespeeld meot worden

Robbin (8) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-4-2010 14:09:00

Het ligt eraan wanneer hij de path to exile cast.

Als hij voor de declare attackers phase je beest removed, valt hij nog niet aan. Hierdoor kan je hem wel tappen voor mana, maar kan hij niet meer als attacker gekozen worden. Getapte beesten kunnen immers niet aanvallen.
Doet hij dit tijdens de attack phase, dan valt hij nog steeds aan als een 4/4 flyer ondanks dat hij getapt werd tijdens deze phase.

12-4-2010 12:49:00

Ja, dat kan.

En ja, hij doet nog steeds combat damage, een creature tappen voor een activated ability zorgt niet dat hij removed from combat is.

12-4-2010 12:48:00

volgens mij kan je het wel doen, maar hij doet geen combat damage, omdat je hem tapt voor de mana..

rory (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-4-2010 12:44:00

stel ik laat deze leven met 5 mana en dan liggen al mijn landen tapped behalve deze, daarna schop ik voor 4/4 vigilance flying (blijft untapped) en mijn tegenstander speelt ene path to exile

mijn vraag is:

ik schop, kan ik deze tappen?

zo ja, als ik dan een dispel speel doet hij dan nog combat damage?

alvast bedankt

23-2-2010 23:25:00

Ligt er helemaal aan wat voor deck je speelt welke de beste is Ik zou deze niet graag in mijn roodgroene deck spelen...

23-2-2010 22:46:00

Vind het leuk om te zien dat werkelijk iedereen een ander uit deze cycle 'de beste' vindt

14-2-2010 13:15:00

Daar heeft men hier een heel mooi topic voor

14-2-2010 13:10:00

Ik vroeg me af hoeveel deze foil kost? ik heb er nl 1 foil

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-2-2010 21:54:00

Die 3/4 man, schopt het meeste wel dood, en dodged burn. Is ook het sterkst p/t en activatie wise. o:

12-2-2010 21:22:00

Stirring Wildwood lijkt me juist een slechte treetop village. Ik vind Colonnade en Creeping Tar pit de beste. Liever een 3/2 unblockable voor 3 dan een 3/4 man

Oracle

Land 

Celestial Colonnade enters the battlefield tapped.
T: Add W or U.
3WU: Until end of turn, Celestial Colonnade becomes a 4/4 white and blue Elemental creature with flying and vigilance. It's still a land.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
A land that becomes a creature may be affected by “summoning sickness.” You can’t attack with it or use any of its T abilities (including its mana abilities) unless it began your most recent turn on the battlefield under your control. Note that summoning sickness cares about when that permanent came under your control, not when it became a creature.

3/1/2010
When a land becomes a creature, that doesn’t count as having a creature enter the battlefield. The permanent was already on the battlefield; it only changed its types. Abilities that trigger whenever a creature enters the battlefield won’t trigger.

Decktips