Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Celestial Colonnade

Serie: Worldwake (WWK)

Rarity: Rare Worldwake Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Buy-a-Box
 2
9,95    
Ultimate Box Toppers
 -
29,95    
Ultimate Masters
 1
3,95
 -
9,95
Worldwake
 4
3,95
 1
11,95
Zendikar Rising Expeditions
 -
8,95
 -
19,95
Celestial Colonnade | Worldwake

 Op voorraad 

€ 3,95 (4x)

 Kopen

FOIL 

€ 11,95 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-2-2010 20:20:00

Stirring Wildwood, is echt wel de beste van de cycle. Simpel en elegant. Let maar op.

rory (6) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-2-2010 19:53:00

deze is harstikke goed want, vergelijk hem eens met Stirring Wildwood die is 3 mana (eigenlijk 4 want deze tapt) en deze krijgt gwn 1 duurdere mana omdat hij vliegt maar deze blijft open voor een path to exile

3-2-2010 15:53:00

Oh Oh Hein... het hele idee van (control) is dat je mana overhoudt om in je tegenstander z'n beurt spells te spelen. Land dat untapped blijft (zelfs nadat het een creature is geweest en aan heeft gevallen) kan je toch nog steeds voor mana gebruiken, hetgeen cruciaal is voor decks die meer spells spelen in andermans beurt dan in hun eigen beurt. Juist door deze beredenering vind ik deze (een van) de beste(n) van de cycle.

3-2-2010 15:42:00

gebruik het met Ninjitsu

3-2-2010 14:34:00

of tappen voor mana
dus bijvoorbeeld ik maak hier een creature van
je valt er mee aan en speelt bv een {=path to exila}
van dit landjes mana

3-2-2010 14:31:00

Dan kan je hem nog gebruiken voor abilities die alleen gelden voor untappte creatures in jou beurt ofzo.

Premium lid Hein (33) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-2-2010 14:25:00

wat maakt de vigilance hier uit. want de kaart blijft toch maar een creature tot het einde van de beurt.

2-2-2010 16:48:00

gelijk heb je, hij heeft alleen de lelijkste art naast Bazaar Trader

30-1-2010 20:45:00

Deze kaart heeft goed voor me gerocked vandaag. Van de 10 games die ik gespeeld hebt. heeft ie me er zeker 5 gegeven, of was hij een grote ondersteunende factor

Ik zie deze kaart wel groot worden, aangezien Worldwake de deuren weer goed heeft opengezet voor control decks.

Oracle

Land 

Celestial Colonnade enters the battlefield tapped.
T: Add W or U.
3WU: Until end of turn, Celestial Colonnade becomes a 4/4 white and blue Elemental creature with flying and vigilance. It's still a land.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/1/2010
A land that becomes a creature may be affected by “summoning sickness.” You can’t attack with it or use any of its T abilities (including its mana abilities) unless it began your most recent turn on the battlefield under your control. Note that summoning sickness cares about when that permanent came under your control, not when it became a creature.

3/1/2010
When a land becomes a creature, that doesn’t count as having a creature enter the battlefield. The permanent was already on the battlefield; it only changed its types. Abilities that trigger whenever a creature enters the battlefield won’t trigger.

Decktips