Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Worldwake (WWK)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2014 | 1,50 | |||
Iconic Masters | 1,50 | 5,90 | ||
Worldwake | 1,95 | 7,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 7,95
Als je al je counters nodig hebt om die demon in leven te houden omdat je anders verliest is dat dan control? Als 1 kaart een ander deck zoveel moeite en tijd kost, wie is er dan aan 't controllen?. En dat de esper speler dan vervolgens zo lang nodig heeft om pas na -87 van 1 andere speler af te komen noem ik ook niet echt control. In deze situatie kwam Esper 'r goed van af, heel leuk voor 'm maar dat kwam niet door z'n deckbuild. Wel raar vreemd dat de Jund speler 'r ook zo lang over deed, Devour en sac. zooi zat toch, zelfs tegen counterdecks. Maar goed misschien had ik 'r bij moeten zijn geweest om echt te kunnen oordelen.
En mazzelvictories komen inderdaad wel eens voor ja. Maar ben je daar dan trots op? Een beetje magicer wil toch winnen door de kaarten in zijn eigen deck? En niet omdat 't steeds zo uitkomt door omstandigheden...
Als je tegenstander niet kan winnen, jij niet kan verliezen, en je hebt een hand vol counterspells, nou, dat zou ik toch echt wel control willen noemen Dat je daarna nog 10 beurten nodig hebt om daadwerkelijk zelf te winnen, lijkt me geen enkel probleem; het zou pas zonde zjn als je je mana gebruikt en daardoor zijn removal voor de Persecutor niet kunt gebruiken en alsnog verliest... Control gaat in eerste instantie over niet verliezen, winnen heeft geen haast.
@ red:
Ja, maar wat is je punt? "Mazzelvictories" komen zo vaak voor.
Weet ik dat hij met Esper speelde, ik bedoelde ook, als je zolang nodig hebt om zelf helemaal tot -87 getrapt te worden en dan pas de tegenstander kan killen is, dan is 't Esper deck toch te langzaam. Dit is meer zo'n mazzel-victory dan echt 'control' hebben.
Ja, maar hij bedoelde juist dat hij zelf met Esper-control speelde tegen een Jund deck waarin deze dus zat.
Echter, het was inderdaad waarschijnlijk niet echt een top-Jund-deck waar hij tegen speelde.
No offence of zo maar als je tot -87 nodig hebt om 1 andere speler uit te schakelen ben je wel lang bezig naar mijn mening. Een fatsoenlijk agro-jund deck maakt daar gehakt van.
Cool!!!
Die heb ik gehad.
(Ik) Esper Control vs. Jund.
Hij had de Persecutor uit al mijn Flashfreeze, Negate's en Deprive's werden gebruikt om de removal voor zijn persecutor te stoppen.
Ik stond op -87 toen ik won dankzij Creeping Tar Pit beats
Hij bedoelt te zeggen dat dit een goede kaart is (eventueel met Fling), waar ik het mee eens ben.
Overigens, kan iemand een mooie anekdote uit het echte leven melden waarin je deze in het spel had, dat je tegenstander al "dood" was, maar je deze niet weg kon krijgen?
Cheers,
Yuri
ik zeg: ja en?
Ik zeg "Fling"!
Ik snap niet dat mensen zo zeuren over zijn "drawback" en dat je je eigen removal op hem moet verspillen. Dat is niet eens nodig;; denk aan [=Damnation], Barter in Blooddaarbij heeft zwart heel veel kaarten die zeggen "Sacrifice a creature:..." en dan krijg je iets positiefs.
Deze kaart is voor 4 mana gewoon erg sterk
Die drawback kom je zo vanaf.
idd wel een beukend creature. en je oppo durft hem miss neit eens weg te halen omdat hij dan weer kan verliezen. als hij hem wel weghaalt/doodblocked komt het op een 4 mana 6/6 fly trampler neer.
Ook leuk in casual tegen een deck zonder removal ( ja lol) metDonate
Het is gewoon een heerlijke beukkaart ik heb hem in mijn RWB deck en ik terminatem gewoon of maak hem dood met mijn gideon -2 effect zo simpel beurt 6 is het al afgelopen als ik deze jonge op het veld heb
Hij is wel verschrikkelijk goed met Evil Presents, niet legaal maar deze bij de tegenstander inleggen en daarmee hem aanvallen is wel dubbel leuk.
Creature - Demon 6 / 6
Flying, trample
You can't win the game and your opponents can't lose the game.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
11/17/2017
No game effect can cause you to win the game or cause any opponent to lose the game while you control Abyssal Persecutor. It doesn’t matter whether an opponent has 0 or less life, an opponent is forced to draw a card while their library is empty, an opponent has ten or more poison counters, an opponent is dealt combat damage by Phage the Untouchable, you control Felidar Sovereign and have 40 or more life, or so on. You keep playing.
11/17/2017
Other circumstances can still cause an opponent to lose the game, however. An opponent will lose a game if they concede, if that player is penalized with a Game Loss or a Match Loss during a sanctioned tournament due to a DCI rules infraction, or if that player’s Magic Online® game clock runs out of time.
11/17/2017
Effects that say the game is a draw, such as the _Legends_(TM) card Divine Intervention, are not affected by Abyssal Persecutor.
11/17/2017
Abyssal Persecutor won’t preclude an opponent’s life total from reaching 0 or less. It will just preclude that player from losing the game as a result.
11/17/2017
If Abyssal Persecutor leaves the battlefield while an opponent has 0 or less life, that opponent will lose the game as a state-based action. No player can respond between the time Abyssal Persecutor leaves the battlefield and the time that player loses the game.
11/17/2017
Even though your opponents can’t lose the game, a player can’t pay an amount of life that’s greater than their life total. If a player’s life total is 0 or less, that player can’t pay life at all, with one exception: a player may always pay 0 life.
Decktips