Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Master of the Wild Hunt

Serie: M10 (M10)

Rarity: Mythic M10 Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
M10
 -
5,95
 -
24,95
Masters 25
 -
4,95
 -
21,90
Master of the Wild Hunt | M10

Prijs:

€ 5,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 24,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
29-8-2011 22:26:00

Deze heeft idd wel wat Synergy met de Mayor van innistrad. Wat fijn is is dat je al je wolven kunt gebruiken om potentiële pesky blokkers neer te maaien en dan je weervolven gebruiken voor de Kill

29-8-2011 22:17:00

PAst wel in het thema van geen spells spelen en toch tokens krijgen..

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
29-8-2011 22:16:00

Een human die Wolf tokens maakt!
Gaat vast weer stijgen met Innistrad op komst...

13-7-2011 16:35:00

WTH: the Korplikaani guy

Maar de kaart zelf is in ieder geval ook nog goed

3-4-2011 14:11:00

Een stapel wolven (van Howl of van een lang liggende Master) samen met Overrun zal wel game over zijn ja... en wolfjes pompen om met Master een heel dik beest af te schieten werkt ook. Maar ik mis even wat dit zo "lollig" maakt, TBH.

3-4-2011 13:36:00

verkeerd berekend en gewoon even lollig doen

3-4-2011 13:20:00

Vooruit, ik bijt toe:

Wat bedoel je in hemelsnaam met "techolochische berekening"?

3-4-2011 13:16:00

oh nee, wacht de techolochische berekening is fout, het hoort dit te zijn: Howl of the Night Pack+Overrun+Master of the Wild Hunt= BEEST dood

2-4-2011 11:01:00

Master of the Wild Hunt + Howl of the Night Pack + Overrun= dood

3-5-2010 22:47:00

Ja, ik let ook niet op de tekentjes, ik weet alleen dat er een tekentje staat. XD
OMG, ik moet eens opletten...

3-5-2010 22:43:00

Dat kan ja.

PS voor carlo; Ik heb een heel ander teken dan Magnus voor mijn naam.

Wolter (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-5-2010 22:36:00

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Wolter (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-5-2010 22:33:00

Mijn idee was om in de combat phase van declare attackers alles af te handelen. Dus een setje wolven aanwijzen om de tegenstander te gaan bewerken. Deze tappen en inzetten als aanvallers. Daarna aan het einde van de declare attacker stap de rest inzetten (door middel van de tap ability van de master) om een potentiele blocker dood te bijten. Dan begint de declare blockers phase maar dan is die betreffende potentiele blocker al doodgebeten en kan deze niet meer worden aangewezen als een blocker.

Maar goed dit kan dus?

3-5-2010 22:32:00

Ohw, woeps. Sorry, Magnus. >_<
Ik keek alleen snel naar dat symbooltjes in je naam, XD
Maar dat van die Wolfjes met vigilance klopt ook, ja. Dacht ik ook net aan. Wel zo handig.

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
3-5-2010 22:28:00

Ik ben LotZ niet he

En nog even een leuk feitje waar je misschien nog niet aan had gedacht: als je Wolves vigilance hebben, kun je er eerst mee aanvallen, ze dan tappen om damage te laten doen en alle overlevende wolven blijven aanvallen.

Oracle

Creature - Human Shaman 3 / 3

At the beginning of your upkeep, create a 2/2 green Wolf creature token.
T: Tap all untapped Wolf creatures you control. Each Wolf tapped this way deals damage equal to its power to target creature. That creature deals damage equal to its power divided as its controller chooses among any number of those Wolves.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

3/16/2018
All Wolves you control are tapped as part of the activated ability’s effect, not as a cost. Players may respond by attempting to tap or untap Wolves, or to create or remove them.

3/16/2018
If the target creature is an illegal target by the time Master of the Wild Hunt’s ability tries to resolve, the ability doesn’t resolve. You won’t tap your Wolves, and nothing will deal or be dealt damage.

3/16/2018
Only a Wolf creature tapped as part of the ability’s effect can be dealt damage by the target creature.

3/16/2018
The controller of the target creature doesn’t divide that creature’s damage as the ability is activated (since the Wolves that will receive that damage aren’t targeted), so that player does so as the ability resolves. There is no time to react between the time a Wolf is chosen, the time damage is dealt to it, and the time it’s destroyed for having been dealt lethal damage. If you want to put a regeneration shield on one of those Wolves, or target it with a damage-prevention spell, or anything else, you must do so before the ability resolves (and before you know which Wolves will be chosen and how much damage will be dealt to them).

Decktips