Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Ultimate Box Toppers (MS4)
Serie | Normaal | Foil | ||
Double Masters | 24,95 | 49,95 | ||
Double Masters (BL) | 49,95 | 19,95 | ||
Modern Masters 2015 | 29,95 | 119,95 | ||
New Phyrexia | 59,95 | 169,95 | ||
Ultimate Box Toppers | 94,95 | |||
Ultimate Masters | 49,95 | 50,65 |
Prijs:
€ 94,95
Ik persoonlijk hoef deze niet. Anderzijds is ie wel leuk in EDH en T2 en zal hij niet achterlijk duur worden en das ook wel eens goed. Helaas kijken veel mensen al sets lang naar deze Karn uit- die zullen wat teleurgesteld zijn denk ik?
Ik heb een vraagje over zijn laatste ability, die snap ik namelijk niet helemaal. Is het zo dat wanneer je 14 counters van Karn afhaalt, dat alle kaarten in het spel opzij gelegd worden, dat daarna iedereen weer op 20 levens komt en dat iedereen zijn hand terug schud in zijn/haar deck en 7 nieuwe kaarten pakt. En nadat dat is gedaan dat alle kaarten die opzij zijn gezet weer terugkomen onder jou control inclusief Karn met 6 counters?
Bij voorbaat dank
Als ze tussen de sets (of eind besieged) Planeswalker wordt is dat toch niet zo ongeloofwaardig. Wel veel lastiger uit te leggen voor non-Planeswalkers zoals Legendary Creatures enzo.
Als er eeuwen tussen MBS en NP zit, hoe kan Melira dan referenties hebben in beide sets? (Melira's Keepers en Melira zelf als kaart)
Oh ik ben blij dat hij er is. En ja, inderdaad voor mijn Commander deck. Maar wel voor mijn Karn-EDH, dus dat kan nog net.
Wat een stomme kaart. Weer zo'n 7 kleurloze mana antwoord op alles die elk commander deck wil gaan spelen..
@ Regstar
Hij hoort ook helemaal niet te lijken op Karn uit Mirrodin Besieged. Er zit wel een aantal eeuwen tussen deze sets (er gaat nogal wat tijd over om mirrodin helemaal te herstructureren). In die tijd kan Karn prima zijn innerlijke demonen overwonnen hebben en er dus weer normaal uit zien.
Ik vind hem best meevallen, althans in type 2 gaat hij het denk ik mss wel goed doen, alleen zijn er zoveel decks die meer damage doen dan dat Karn zijn abilities kan gebruiken/gedropt kan worden. In type 1 daarintegen, mwaoh, gewoon leuke multiplayer kaar lijkt me. Ik vind Mindsculptor nog steeds meer OP dan dat deze karn is.
Also, nu ziet hij er echt uit alsof hij is losgebroken van de phyrexian oil, en weer bij zijn zinnen is gekomen. Helaas zal ik dat zelf moeten gaan ondervinden zodra mijn Venser's Quest for Karn binnenkomt
het lijkt me wel dat de de phyrexia symbolen echt zijn.
Klopt op alle fronten niks van, art lijkt totaal niet op de karn die je op council the praetor en distant memories ziet
Andere feit dat new phyrexia een terugkeer naar mirrodin is nadat phyrexia de planeer opnieuw gevormd heeft. Niets wijst ook maar enigzins op dat karn zo extreem OP uit besieged gaat/kan komen, het. Klopt. Niet
zijn bij die nog overtaalde kaarten de phyrexia symbolen zoals je op de kaart hier ziet echt?
Deze karn lijkt wel erg sterk ja. Iedere beurt +4 is er lastig af te beuken. Maar het is wel zo dat die +4 ook niks meer doet als de tegenstander geen kaart in z'n handen heeft.
Sterke planeswalker. Maar hij lijkt wel gebalanceerd. Tegen aggrodecks is hij denk ik niet supersterk (gebruik de -3 ability en de volgende beurt is karn dood, gebruik de +4 en de board-state blijft hetzelfde waardoor het aggro plan gewoon doorgaat.). En controldecks zullen vaak een counterspell of bounce klaarhebben voor deze walker.
@ matthijs: dat klopt! die poison counter symbol als mana cost moet je betalen met of 2 leven of die in de kaart gegeven manakleur
even over die nieuwe kaarten ; zag ik daar nou een phyrexia symbooltje bij de land costs? ofterwel krijgen we nieuwe snowachtige tafferelen?
@ Thomas:
hier - de rest van de kaarten...
ik bedenk me net dat je met de urzatron je dat beest in beurt 3 al kan hebben liggen....
jammer genoeg kan dat niet met pre-release (tenzij ze nieuwe urzatron erbij doen, wat natuurlijk niet gaat gebeuren)
Legendary Planeswalker - Karn
+4: Target player exiles a card from their hand.
-3: Exile target permanent.
-14: Restart the game, leaving in exile all non-Aura permanent cards exiled with Karn Liberated. Then put those cards onto the battlefield under your control.
Vraag: Hoe werkt het restarten precies?
Antwoord: Dit is uit de officiele FAQ:
* Karn's first and third abilities are linked. Similarly, Karn's second and third abilities are linked. Only cards exiled by either of Karn's first two abilities will remain in exile when the game restarts.
* A game that restarts immediately ends. The players in that game then immediately begin a new game. No player wins, loses, or draws the original game as a result of Karn's ability.
* In a multiplayer game (a game that started with three or more players in it), any player that left the game before it was restarted with Karn's ability won't be involved in the new game.
* The player who controlled the ability that restarted the game is the starting player in the new game. The new game starts like a game normally does:
-- Each player shuffles his or her deck (except the cards left in exile by Karn's ability).
-- Each player's life total becomes 20 (or the starting life total for whatever format you're playing).
-- Players draw a hand of seven cards. Players may take mulligans.
-- Players may take actions based on cards in their opening hands, such as Chancellors and Leylines.
* After the pre-game procedure is complete, but before the new game's first turn, Karn's ability finishes resolving and the cards left in exile are put onto the battlefield. If this causes any triggered abilities to trigger, those abilities are put onto the stack at the beginning of the first upkeep step.
* Creatures put onto the battlefield due to Karn's ability will have been under their controller's control continuously since the beginning of the first turn. They can attack and their activated abilities with {T} in the cost can be activated.
* Any permanents put onto the battlefield with Karn's ability that entered the battlefield tapped will untap during their controller's first untap step.
* No actions taken in the game that was restarted apply to the new game. For example, if you were dealt damage by Stigma Lasher in the original game, the effect that states you can't gain life doesn't carry over to the new game.
* Players won't have any poison counters or emblems they had in the original game.
* In a Commander game, players put their commanders into the command zone before shuffling their deck.
* The number of times a player has cast his or her commander from the command zone resets to zero. Also, the amount of combat damage dealt to players by each commander is reset to 0.
* If a player's commander was exiled with Karn as the game restarted, that commander won't be put into the command zone at the beginning of the game. It will be put onto the battlefield when Karn's ability finishes resolving.
* In a multiplayer game using the limited range of influence option, all players are affected and will restart the game, not just those within the range of influence of the ability's controller.
Vraag: Wow, Karn als Planeswalker...die zou ik wel als wallpaper willen hebben. Is die er?
Antwoord: Jazeker! hier kun je hem downloaden.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
12/7/2018
A game that restarts immediately ends the preceding game. The players in that game then immediately begin a new game. No player wins, loses, or draws the original game as a result of Karn’s ability.
12/7/2018
Players can’t move cards between their deck and sideboard before the new game.
12/7/2018
The player who controlled the ability that restarted the game is the starting player in the new game. The new game starts like a game normally does: Each player shuffles their deck (except the cards left in exile by Karn’s ability). Each player’s life total becomes 20 (or the starting life total for whatever format you’re playing). Players draw a hand of seven cards. Players may take mulligans. Players may take actions based on cards in their opening hands, such as those of Leylines.
12/7/2018
Karn’s first and third abilities are linked. Similarly, Karn’s second and third abilities are linked. Only non-Aura permanent cards exiled by either of Karn’s first two abilities will remain in exile when the game restarts.
12/7/2018
After the pregame procedure is complete but before the new game’s first turn, Karn’s ability finishes resolving and the cards left in exile are put onto the battlefield. If this causes any triggered abilities to trigger, those abilities are put onto the stack at the beginning of the first upkeep step.
12/7/2018
Permanents put onto the battlefield due to Karn’s ability will have been under the starting controller’s control continuously since the beginning of that player’s first turn. Creatures among them can attack and their activated abilities with T in the cost can be activated.
12/7/2018
Any permanents put onto the battlefield with Karn’s ability that entered the battlefield tapped will untap during their controller’s first untap step.
12/7/2018
No actions taken in the game that was restarted apply to the new game. For example, if you were dealt damage by Stigma Lasher in the original game, the effect that states you can’t gain life doesn’t carry over to the new game.
12/7/2018
Players won’t have any counters or emblems they had in the original game.
12/7/2018
In a multiplayer game, any player who left the game before it was restarted with Karn’s ability won’t be involved in the new game.
12/7/2018
If a player leaves the game, all cards that player owns leave as well. If you leave the game, the permanents you control from Karn’s ability are exiled.
12/7/2018
In a Commander game, each player puts their commander into the command zone before shuffling their deck, unless it was exiled with Karn. In that case, the commander remains in exile and will be put onto the battlefield when Karn’s ability finishes resolving.
12/7/2018
The number of times a player has cast their commander from the command zone resets to zero. The amount of combat damage dealt to players by each commander is reset to 0.
Decktips