Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Amonkhet Invocations (MS3)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 19,95 | |||
Battlebond | 1,95 | 4,95 | ||
Eternal Masters | 3,25 | 4,95 | ||
Italian Legends | 4,95 | |||
Jumpstart | ||||
Legends | 12,95 | |||
PD Fire Lightning | 4,95 | |||
foil |
Prijs:
€ 19,95
Jah, Ik begrijp het,
Gewoon een Bruute Kaart
Plus dat het 4 extra 1 mana --> 3 damage kaarten in je deck zijn.
Das de enige foil, dus voor de pimpers is hij geliefd.
oke, dus minder gedrukt, maar de PDF?
Omdat het een oude kaart is.
Waarom zo duur als je een Lightning Bolt heb die hetzelfde doet maar dan meer in je voordeel?
Met een burn deck gaat je tegenstander toch sowieso niet 2 betalen om hem te kopieeren?
nou dan toch alleen maar mooi dat je het goed hebt! is zowiezo een mooi voorteken voor toekomstige vragen
En de term zebra is vrij achterhaald, tegenwoordig hebben die rare mannetjes volledige zwarte blouses.
Ok, bedankt. =)
Ik kreeg die vraag gister namelijk van iemand tijdens de Gateway, en dat antwoord gaf ik ook, alleen ik wist het niet zeker haha.
Waar ik speel is er dan wel 1 zebra (sorry, flauw grapje =p), maar die was bezig met een game, en ik ben een rules advisor dus ik dacht, laat ik eens even de vraag beantwoorden. xD
ja, eerst wordt de schade gedaan en daarna krijgt de speler de mogelijkheid hem te kopieren.
Klopt het dat er eerst schade moet worden gedaan met deze kaart voordat hij gekopieerd kan worden? Aangezien er "THEN that player..." staat, vroeg ik me dit dus af.
@Daniel: ja, klopt, maar als je tegenstander deze terug schiet op jouw mag jij ook nog eens extra betalen om nog eens 3dmg extra te schieten. Als je deze tegen krijgt is het meestal nog geen goei idee om die terug te schieten, want meestal werkt dit toch in je nadeel voor de damagerace (heb ik zelf al ondervonden)
Moet je gewoon op je eigen Stuffy Doll of je zwaantjes schieten
Niet waar, alleen de controller van het creature dat je gedamaged hebt, of de player die je gedamaged hebt mogen de spell copyen.
Hmm.. zat me allemaal te verwonderen over waarom deze nou beter zou zijn dan lightning bolt.. maar ik zie nu dat je zelf ook extra kan betalen :3
Sorcery
Chain Lightning deals 3 damage to any target. Then that player or that permanent's controller may pay RR. If the player does, they may copy this spell and may choose a new target for that copy.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The copy is a spell, so it can be targeted by other spells and abilities that target a spell.
10/4/2004
The player putting the copy spell on the stack controls that spell.
10/4/2004
The spell copy has all the text and can result in itself being copied.
6/8/2016
As Chain Lightning resolves, the targeted player or the controller of the targeted creature may copy it. The copy has the same text, target, and color of the resolving spell, though the player who’s copying it may choose a new target for it. Once that copy is created (or not), the first Chain Lightning has finished resolving and leaves the stack.
6/8/2016
The player putting the copy of the spell on the stack controls that copy.
6/8/2016
The copy of Chain Lightning is created on the stack, so it’s not cast. Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. Players may respond to that spell before it resolves.
6/8/2016
If the targeted permanent or player is an illegal target when Chain Lightning tries to resolve, the spell doesn’t resolve. It can’t be copied.
Decktips