Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ja er zijn zat infinite mana combo's..
En dan werkt Fireball ook.
2x Myr Galvanizer + 1x Palladium Myr
infinite mana=win
Je kan ook in een keer die 100 mana betalen, en daar wil je best 1 schade voor pakken, denk ik zo .
Burning-Tree Shaman. Hoeveel leven is het je waard?
Back to Nature. Ga jij maar in een hoekje huilen met die 99 counters van je .
Ben zelf erg gek op Tranquil Grove.
Enchantment
Shroud (This enchantment can't be the target of spells or abilities.)
X: Put X tower counters on Helix Pinnacle.
At the beginning of your upkeep, if there are 100 or more tower counters on Helix Pinnacle, you win the game.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
8/1/2008
Helix Pinnacle’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless Helix Pinnacle already has 100 or more tower counters on it as your upkeep begins, and (2) the ability will do nothing if Helix Pinnacle has lost enough counters such that it has fewer than 100 counters on it when the ability resolves.
8/1/2008
If Helix Pinnacle leaves the battlefield before its triggered ability resolves, check the number of counters that were on it as it last existed on the battlefield.
Decktips