Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: 10th Edition (10E)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| 10th Edition | 2,95 | 14,95 | ||
| Commander 2019 | 0,50 | |||
| Mercadian Masques | 3,95 | 29,95 | ||
| Modern Masters | 1,00 | 9,95 | ||
| Ultimate Masters | 1,95 | 2,25 | ||
 
									                
                                                Prijs:
€ 2,95
FOIL 
€ 14,95
Andere versie wel op voorraad.
Kaas is ook leuker dan de zon, de Maan is van kaas, dus dat is het zelfde  
 
 
Maar Squee is nu officieel de Kaashaas (KaasGoblin?) van Magic  
 
True
@Eaterbuf:  
 
Dat weet ik ook wel hoor  
 
 
Toch vind ik kaas leuker dan een zon.. 
Sarcastish antwoord; dan is het een citroen, kaas is ander geel. 
Serieus; dat is de maan of zon 
 
Kijk maar bij de  art
 art  Daar heeft hij toch echt een afro van kaas hoor ^^
 Daar heeft hij toch echt een afro van kaas hoor ^^
Misschien denktie dat Squee een lekkere ouderwetse Gouda kaas vast heeft.
Mag ik vragen waar kaaskop op slaat bij Squee?
Kaaskop! 
thx, had het idd ook zo begrepen van de rulings op jullie site. Maar er was hier ff discussie over
nee. een triggered ability (beginnend met "when", "whenever" of "at" ) triggered alleen op specifieke momenten, upkeeptriggers triggeren op het moment dat je van de untapstep naar de upkeepstep gaat. Als je deze vervolgens aan de Call to the Grave sacrificed (ook een triggered ability) dan is het deze ronde al te laat geweest voor squee zelf om nog te triggeren.
als ik deze sacrifice aan Call to the Grave, mag ik dan in dezelfde beginning-of-de-upkeep deze terug naar mijn hand brengen?
Legendary Creature - Goblin 1 / 1
At the beginning of your upkeep, you may return Squee, Goblin Nabob from your graveyard to your hand.
Vraag:  wallpaper?
 wallpaper?
Antwoord: Ja, hier
Vraag: Kaart van de dag?
Antwoord: Ja, hier 
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/7/2013
Squee’s ability triggers only if it’s in your graveyard as your upkeep begins.
Decktips