Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Darksteel Garrison

Serie: Future Sight (FUT)

Rarity: Rare Future Sight Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Future Sight
 -
0,60
 -
1,95
Darksteel Garrison | Future Sight

Prijs:

€ 0,60

Uitverkocht

FOIL 

€ 1,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
9-6-2010 23:16:00

Oh nee, tapped for mana......

9-6-2010 23:15:00

Met een Wild Growth erbovenop moet het lukken

9-6-2010 22:50:00

erg leuk inderdaad.
Jammer van deze kaart is nu dat er geen landje is die zegt:
T: Untap target land.
dan kan je iemand doodschoppen met een Ornithopter.
maarja beter dan Deserted Temple komen we niet in de buurt.

9-6-2010 22:44:00

Hmm, eigenlijk dus equipment voor land. =D
Lijkt me inderdaad leuk...

9-6-2010 21:36:00

Ik hoop eigenlijk wel dat fortification terug komt. In SOM bijvoorbeeld. Vindt die fortification namelijk erg leuk bedacht.

Oracle

Artifact - Fortification 

Fortified land has indestructible.
Whenever fortified land becomes tapped, target creature gets +1/+1 until end of turn.
Fortify 3 (3: Attach to target land you control. Fortify only as a sorcery. This card enters the battlefield unattached and stays on the battlefield if the land leaves.)

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

5/1/2007
Fortification is to lands what Equipment is to creatures. Except for the difference regarding what kind of permanent it can affect, Fortifications and Equipment follow the same rules.

5/1/2007
If Darksteel Garrison and the fortified land would be destroyed at the same time, only Darksteel Garrison is destroyed.

5/1/2007
The second ability triggers whenever the fortified land becomes tapped, not just when it’s tapped for mana.

5/1/2007
The triggered ability is mandatory. If you don’t have a creature to target, you must target another player’s creature, if possible.

Decktips