Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Judge Gift (JDG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Eternal Masters | 14,95 | 49,95 | ||
Judge Gift | 69,95 | |||
Portal I | 17,50 | |||
Strixhaven Mystical Archive | 12,95 | 19,95 | ||
Strixhaven Mystical Archive (EF) | 14,95 | |||
Etched Foil | ||||
Strixhaven Mystical Archive (EF-JP) | 29,95 | |||
Etched Foil Japans | ||||
Strixhaven Mystical Archive (JP) | 29,95 | 69,95 | ||
Japans | ||||
Visions | 19,95 |
Veilig betalen met iDeal
Dat mag, al ligt dat hier eerder aan 601.2f , de regel die je mana laat tappen voordat je de cost betaalt.
601.2f If the total cost includes a mana payment, the player then has a chance to activate mana abilities (see rule 605, "Mana Abilities"). Mana abilities must be activated before costs are paid.
601.2g The player pays the total cost in any order. Partial payments are not allowed. Unpayable costs can't be paid.
Example: You cast Altar's Reap, which costs {1}{B} and has an additional cost of sacrificing a creature. You sacrifice Thunderscape Familiar, whose effect makes your black spells cost {1} less to cast. Because a spell's total cost is "locked in" before payments are actually made, you pay {B}, not {1}{B}, even though you're sacrificing the Familiar.
Regel 601.2g (kan hem niet kopiëren vanwege de iPad) zegt toch dat ik eerst elfjes mag tappen voor mana, om vervolgens een van die elfjes te sacrificen voor de additional cost? Ben 99% zeker van mijn zaak (en anders gooi ik gewoon eerst alle mana in mijn pool om hem vervolgens te casten).
Tegenwoordig is de nopro package ook vaak Natural Order+Craterhoof Behemoth met Progenitus/Terastodon in het sideboard.
Vandaar dat sommige legacy decks het 'NoPro' package spelen.
(4x Natural Order en 1x Progenitus )
Progenitus en Oversoul of Dusk mogen inderdaad ook gezocht worden. Natural Order vraagt simpelweg aan het beest: "Ben jij groen?" Dat het beest dan antwoord: "ja, en ook -random kleur-!" Maakt niet uit. Als het antwoord "ja" is, is het goed genoeg voor Natural Order.
3 in 1 - nice!
Ja, het is voornamelijk de kleur die je voor een kaart moet betalen die de kleur van een kaart bepaald.
Zolang een creature een groene manasymbool heeft, ook als het een kleur deelt met een ander (Hybrid) dan wordt het als een groen creature gezien.
( Transguild Courier is ook groen, ondanks het cost. )
telt een multicolor ook als groen als je daar groene mana voor moet betalen? en hybird?
Bazaar of Baghdad staat niet voor niets op 190 eypo.
Zeker! Hoe ziek is het om 2 kaarten te rapen en er vervolgens 3 te moeten ditchen Dat is echt OP!
Ja, die Dryad Militant is echt awesome!
Natural Order heeft er een nieuw speeltje bij blijkbaar: hier
Die wil je vervolgens best door een Greater Good heen jagen
Zieker dan met groen fetchland(Dryad Arbor of Khalni Garden?
Met undying is dit wel ziek!
Yeah heb mijn NO's ook weer binnen. NO RUG deck is af... voor casual play. Eerst maar een duals en fow's en goys regelen voordat ik legacy ga, zucht.
Sorcery
As an additional cost to cast this spell, sacrifice a green creature.
Search your library for a green creature card and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
Sacrificing a green creature is part of Natural Order’s cost. You can’t sacrifice more creatures to search for more creature cards, and you can’t cast Natural Order at all if you control no green creatures.
6/8/2016
Players can respond to this spell only after it’s been cast and all its costs have been paid. No one can try to destroy the creature you sacrificed to stop you from casting this spell or to make you sacrifice a different one.
Decktips