Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
 
									                
                                                Prijs:
€ 11,95
FOIL 
€ 29,95
While hybrid mana symbols may be played with either colour mana, they contribute both colours to the card's colour identity. Therefore they may only be played with a Commander whose identity includes ALL of the hybrid symbols' colours.  
 
Uit de commanderpagina hier. 
Zeker weten? Kan het zo 123 niet vinden in de rulings... Ik speel deze kaart in mijn Bruna, Light of Alabaster EDH namelijk
Nope, als je commander groen is mag je alleen maar kaarten gebruiken waar alleen maar groene mana symbolen op staan.
mag deze ook in een commander deck gebr 
uikt worden aldus je commander geen wit maar wel groen heeft?
Even tussendoor; hoe waarschijnlijk is het dat er twee mensen die beginnen met een X in hun naam elkaar random aanspreken?  
 
 
On-topic; ik vind het altijd super om een Sterling Grove naast m'n Privileged Position te hebben. Immuniteit voor allen! 
ahjah tuurlijk! ...Ok snap het. 
Nee, dat klopt niet. 
 
"that player sacrifices a permanent." 
 
Het woord "target" zit er niet in, dus target het niet, dus werkt shroud er niet tegen.
Ik heb net een voorval gehad waarbij ik met een Akki Underminer combat damage deed op mijn oppenent terwijl hij een Privileged Position had liggen. Klopt het dat hij enkel zijn Privileged Position kon sacce?
@ xelight 
  
 
 
dat is bijna een rip ! xD 
 
die immaculate is al meer waard 
Enchantment
((G/W) can be paid with either G or W.)
Other permanents you control have hexproof. (They can't be the targets of spells or abilities your opponents control.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips