Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dat kan hoor. Je kan hem 100000 keer equippen, dus oppompen en dan pas de aanvallers declaren. Andersom zal het niet gaan, want dan kan je geen sorceries meer spelen.
Maar dat kan dan toch ook.
Eerst oppompen (oneindig keer) en dan aanvallers declaren.
Mijn gevoel zegt dat er iets niet kan in deze gedachten maar ik zie zo nog niet wat.
Dat zou inderdaad erg leuk zijn, maar dan moet je natuurlijk wel eerst equippen voordat je je attackers gaat declaren.
Dus als je dit oneindig keer doet is je ceatures toughness ook oneindig en dan zou een Doran, the Siege Tower naast je Daru Spiritualist tijdens een aanvalsbeurt wel eens zeer handig kunnen zijn wanneer je opponent geen blockers heeft. Of is dit fout gedacht?
Je kan equippen aan het equipte creature. Het doet niets*, maar je beest wordt getarget (en krijgt +0/+2).
*Speciale gevallen negerend.
Als ik alléén een Daru Spiritualist in het spel heb, kan ik hem dan oneindig veel toughness geven met shuko door telkens opnieuw te equippen? Of heb ik daar een 2e creature voor nodig (om de shuko de hele tijd heen en weer te gooien)?
Eigenlijk komt het er dus op neer of je een equipment kan equippen aan een creature welke al ge-equipped is met die equipment.
Dank voor het antwoord
Artifact - Equipment
Equipped creature gets +1/+0.
Equip 0 (0: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
4/15/2013
You may activate this card’s equip ability targeting the creature that it is currently attached to, even if it’s the only creature you control. Since the equip ability costs zero, you can do this as many times as you like during your main phases, though it generally won’t do anything.
Decktips