Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Time Stop

Serie: Champions (CHK)

Rarity: Rare Champions Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
10th Edition
 5
2,50
 -
49,95
Champions
 -
2,95
 -
9,95
Time Stop | Champions

Prijs:

€ 2,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 9,95

Uitverkocht

Andere versie wel op voorraad.

 Reactie plaatsen
27-6-2016 13:47:00

Daar was ik inderdaad naar op zoek, thanks!

27-6-2016 13:15:00

Voor degene die geïnteresseerd zijn in het 'End(result) the turn': hier

27-6-2016 10:00:00

Inderdaad, daar staat geen Reminder text op. Kort en krachtig: End the turn.

Premium lid Official Rules Advisor OB (22) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
27-6-2016 06:58:00

Waarom is die foil zo verschrikkelijk duur? Staat daar altijd alleen 'End the turn' op zonder reminder text? Want dat ziet er wel heel cool uit! En heeft de foil dan wel de reminder text?
Edit: Lijkt erop dat in de tenth enkele kaarten foil gedrukt zijn zonder flavor -en reminder text: hier

13-4-2016 14:07:00

Het vette eraan is juist dat hij meteen ook een counter kan zijn. Dus je oppo cast een bom/removal oid, jij speelt Time Stop en de beurt is over. De spell resolved dus ook niet meer. Daarom is hij zo goed!

Wanneer je hem in iemand zijn upkeep speelt, dan mag hij ook geen kaart meer pakken en voelt hij nog meer aan als een Time Warp, maar wel zijn dan zijn permanent untapped.

NederMagic Rules Advisor G (253) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2016 13:56:00

Die Tenth Time Stop Foil prijs mag wel eens ge'update worden. Als je hem beschikbaar had voor 3.50 had ik al lang toegeslagen.

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2016 13:54:00

In dat geval is het toch gewoon een iets slechtere Time Warp?

Ik vind Time Stop wel heel erg leuk. Een uniek effect, en tijdsmanipulatie past perfect bij blauw.

Premium lid NederMagic Rules Advisor Torak (23) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
13-4-2016 00:58:00

Of exile target turn. Alleen is dat voor 6 mana echt te ziek.

12-4-2016 23:58:00

Er had op moeten staan "The next spell you play this turn has Storm".

12-4-2016 23:55:00

Ik denk dat ie als enchantment beter was geweest...

Premium lid timewa (0) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
12-4-2016 22:50:00

Fijn dat dit een instant is. Als het een sorcery zou zijn geweest was hij toch een tandje slechter.

Ted (66) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
31-1-2013 14:58:00

Jelle, bedankt!

30-1-2013 19:53:00

Nog altijd een prima kaart dit Een Dissipate en een Time Walk in elkaar!

30-1-2013 17:55:00

Als je Time Stop speelt in reactie op de Grave Titan, wordt die geexiled ja.

Ted (66) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
30-1-2013 17:10:00

Nog even een vraag bij deze kaart:

Wat gebeurt er als ik Time Stop speel nadat mijn tegenstander net een Grave Titan heeft gecast?

Wordt die spell dan ook ge-exiled zoals hiernaast staat?

"Ending the turn this way means the following things happen in order: 1) All spells and abilities on the stack are exiled. ...."

Alvast bedankt!

Oracle

Instant 

End the turn. (Exile all spells and abilities on the stack, including this card. The player whose turn it is discards down to their maximum hand size. Damage wears off, and "this turn" and "until end of turn" effects end.)

NederMagic FAQ

Vraag: Hoe zit dat met de versie?
Antwoord: Die heeft geen remindertext: hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

12/1/2004
Exiling a spell or ability prevents that spell or ability from resolving, but it doesn’t technically “counter” anything. This means that Time Stop can exile spells and abilities that “can’t be countered.”

12/1/2004
Unless Time Stop is cast during the Ending phase, any “at the beginning of the end step”-triggered abilities don’t get the chance to trigger on the turn Time Stop is cast. These abilities will trigger at the beginning of the next end step.

7/15/2007
Ending the turn this way means the following things happen in order: 1) All spells and abilities on the stack are exiled. This includes Time Stop, though it will continue to resolve. It also includes spells and abilities that can’t be countered. 2) All attacking and blocking creatures are removed from combat. 3) State-based actions are checked. No player gets priority, and no triggered abilities are put onto the stack. 4) The current phase and/or step ends. The game skips straight to the cleanup step. The cleanup step happens in its entirety.

7/15/2007
If any triggered abilities do trigger during this process, they’re put onto the stack during the cleanup step. If this happens, players will have a chance to cast spells and activate abilities, then there will be another cleanup step before the turn finally ends.

Decktips