Meest gebruikte links 
Actieve topics 
Laatste kaartcommentaar 
 
Spoilers 
Innistrad Crimson Vow 
Crimson Vow Commander 
Innistrad Midnight Hunt 
Midnight Hunt Commander 
Adventures in the Forgotten Realms (AFR) 
Commander Forgotten Realms (AFC) 
Modern Horizons 2 (MH2) 
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R) 
Strixhaven (STX) 
Strixhaven Mystical Archive (STA) 
Commander 2021 (C21) 
 
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage. 
 
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Onslaught (ONS)
| Serie | Normaal | Foil | ||
| Double Masters | 11,95 | 29,95 | ||
| Onslaught | 19,95 | 39,95 | ||
 
									                
                                                Prijs:
€ 19,95
FOIL 
€ 39,95
Ja. Als je hem hebt liggen: 
 
1. Betaal  , haal +1/+1 counter er vanaf, krijg Pentavite token. Mana Echoes triggert en je krijgt
, haal +1/+1 counter er vanaf, krijg Pentavite token. Mana Echoes triggert en je krijgt  .
.  
 
2. Gebruik die om nog een Pentavite te maken. Echoes triggert en je krijgt  .
. 
 
3. Gebruik  om nog een Pentavite te maken. Echoes triggert en je krijgt
 om nog een Pentavite te maken. Echoes triggert en je krijgt  .
. 
 
4. Betaal  , sloop een Pentavite voor een +1/+1 counter.
, sloop een Pentavite voor een +1/+1 counter. 
 
5. Herhaal stap 3 en 4 ad infinitum.
Deze + Pentavus is toch infinite mana zodra je ze op het veld hebt liggen (en natuurlijk die acties uitvoerd)?
Ik deed het weer, vraag stellen en niet naar de rulings kijken  
 
10/4/2004 You do get to count the creature itself, you even get one mana if it is the only creature you have on the battlefield (assuming it has at least one creature type).   
Thnx! 
Er staat ook "each creature you control". 
 
(Anders was dat "each other creature you control" geweest of iets in die trant.)
Het creature zelf wordt meegeteld. 
 
10/4/2004 You do get to count the creature itself, you even get one mana if it is the only creature you have on the battlefield (assuming it has at least one creature type).  
@Shai: Klopt die redenatie, dat je  in je mana pool krijgt als je Dragon Fodder cast? Is het niet
 in je mana pool krijgt als je Dragon Fodder cast? Is het niet  ?
? 
Oftewel: Als je je eerste creature cast (b.v. Squire), krijg je dan  in je mana pool omdat hij zijn eigen creature type ziet of krijg je dan
 in je mana pool omdat hij zijn eigen creature type ziet of krijg je dan  ?
?
@eladamri 
 
Als je 15 mana in totaal ( of 14 met nog een ander eldrazi beestje) dan heb je sowieso al een infinite mana combo 
 
of met Sliver Queen
Elke keer dat deze in spel ligt kan ik een Spawnsire of Ulamog casten, en z'n ultimate gebruiken. Gewoon een tokentje spawnen, dat is vaak al genoeg. Aanrader.
Tja, het zorgt er ook voor dat je vier mana uit een Dragon Fodder krijgt. Het belangrijkste verschil is denk ik dat je in dit geval de grote eldrazi gewoon kan casten terwijl je in andere gevallen met kleur probleempjes kan zitten.
thx, man, dat maakt deze toch zot in Eldrazi?
Wacht, ik had iets verkeerd gelezen, Mana Echoes triggert voor ieder beest. Dit betekent dat je dus  
4 + 4 + 4 + 4 = 16 mana krijgt  
bij anders stacken is dat 
1 + 4 + 4 + 4 = 13 mana
Emrakul’s Hatcher is een Eldrazi met de volgende ability: 
When this comes into play put three 0/1 eldrazi tokens into play... 
 
Mana Echoes geeft je mana wanneer er een beest in het spel komt gelijk aan het aantal ANDERE beesten met dezelfde creature type. 
 
Wat gebeurt er dus: 
1. Hatcher komt in het spel, zowel Hatcher als Mana Echoes triggeren en je mag deze dus zelf stacken. 
Je kiest er voor om Mana Echoes eerst op de stack te legen zodat de ability van de Hatcher als eerste resolved. 
2. De ability van de Hatcher resolved en legt drie 0/1 eldrazi spawn tokens in het spel (TEGELIJK), Mana Echoes triggert drie keer. 
3. Mana Echoes resolved nu totaal vier keer, één keer voor de Hatcher en drie keer voor de Spawn tokens. Op dat moment liggen er steeds drie andere eldrazi in het spel onder jouw control, dus je krijgt 
3 + 3 + 3 + 3 = 12 mana. 
 
Let wel, wanneer je bij stap 1. andersom stacked zal de Mana Echoes trigger voor de Hatcher zelf geen andere eldrazi zien en dan krijg je voor die trigger 0 mana, wat het totaal op 9 mana brengt.
(correctie: Emrakul’s Hatcher )
Dus.... als ik een {=emrakuls hatcher} uitspeel met deze al in het spel, dan krijg ik 1 + 2 + 3 + 4 = 10 mana?
Enchantment
Whenever a creature enters the battlefield, you may add an amount of C equal to the number of creatures you control that share a creature type with it.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
You either get zero mana or all the mana. You can’t choose an amount in between.
10/4/2004
You do get to count the creature itself, you even get one mana if it is the only creature you have on the battlefield (assuming it has at least one creature type).
Decktips