Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Mirror Entity

Serie: Time Spiral Remastered (TSR)

Rarity: Special Time Spiral Remastered Special

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Commander 2013
 -
1,50    
Commander 2016
 -
1,50    
Commander Anthology I
 -
1,50    
Crimson Vow Commander
 -
0,01    
Lorwyn
 -
2,50
 -
9,95
Modern Masters 2015
 -
1,50
 -
7,95
Time Spiral Remastered
 -
1,00
 -
0,01
Mirror Entity | Time Spiral Remastered

Prijs:

€ 1,00

Uitverkocht

FOIL 

€ 0,01

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
21-7-2010 19:16:00

Dat klopt. De ability van mirror entity is op de stack en dan wordt de last grasp gespeeld. Nadat deze is geresolved is de beer -1/-1 en wordt in de gravejard gelegd. Hierna zou iemand nog iets kunnen doen voordat de ability van mirror entity resolved.

21-7-2010 19:05:00

Stel ik heb deze en Runeclaw Bear in het spel. Ik activeer de Mirror Entity voor 4. Mijn tegenstander reageert hierop en speelt een Last Gasp op Runeclaw Bear. Hierdoor gaat mijn beestje toch dood door sbe van -1/-1, voordat hij 4/4 wordt?

22-6-2010 16:46:00

Precies zoals je al dacht. X = 1/2/3 = mana. X = 0 = mana.

Training Grounds kan niets naar de 0 brengen, maar dat is niet relevant voor dingen die toch al kosten.

22-6-2010 16:43:00

Als je een Training Grounds hebt kun je dan toch nog voor x=0 en x=1 activeren? en zo ja wat moet ik dan betalen? Ik vermoed zelf dat je dan zowel bij x=3,x=2 als x=1 moet betalen. En bij x=0 gewoon . of toch daar?

9-6-2010 13:23:00

Voor X mag je elk niet-negatief geheel getal kiezen, dus 0 is toegestaan. Er zijn wel enkele uitzonderigen waarin 0 niet is toegestaan:

107.1c If a rule or ability instructs a player to choose "any number," that player may choose any positive number or zero, unless something (such as damage or counters) is being divided or distributed among "any number" of players and/or objects. In that case, a nonzero number of players and/or objects must be chosen if possible.

8-6-2010 21:47:00

Bastard man! lees dit dan:

Activating the ability with X = 0 will cause all creatures you control to become 0/0 and be put into the graveyard.

8-6-2010 21:45:00

Volgens mij had ik ergens gelezen dat X toch echt geen mocht zijn, ik kijk nog even verder.

8-6-2010 21:42:00

Je mag dat wel activeren voor als je dat wilt

8-6-2010 21:42:00

Ik las wat terug en daar klopt iets niet. X kan toch niet zijn toch? Of heb ik dan nou fout.

Alvast bedankt.

Oracle

Creature - Shapeshifter 1 / 1

Changeling (This card is every creature type.)
X: Until end of turn, creatures you control have base power and toughness X/X and gain all creature types.

NederMagic FAQ

Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

2013-07-01 - wotc
Examples of creature types include Sliver, Goblin, and Soldier. Creature types appear after the dash on the type line of creatures.

2009-10-01 - wotc
You apply power/toughness changing effects in a series of sublayers in the following order: (a) effects from characteristic-defining abilities; (b) effects that set power and/or toughness to a specific number or value; (c) effects that modify power and/or toughness but don't set power and/or toughness to a specific number or value; (d) changes from counters; (e) effects that switch a creature's power and toughness. This card's effect is always applied in (b), which means that effects applied in sublayer (c), (d), or (e) will not be overwritten; they will be applied to the new value.

2007-10-01 - wotc
Activating the ability with X = 0 will cause all creatures you control to become 0/0 and be put into the graveyard.

2007-10-01 - wotc
Activating the ability for a second time in the same turn will overwrite the first activation. For example, if you activate the ability with X = 4, then activate it with X = 1, each of your creatures will be 1/1.

Decktips