Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Skinwing

Serie: Double Masters (2XM)

Rarity: Common Double Masters Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Double Masters
 1
0,15
 2
0,30
Mirrodin Besieged
 8
0,15
 3
0,40
Skinwing | Double Masters

 Op voorraad 

€ 0,15 (1x)

 Kopen

FOIL 

€ 0,30 (2x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-1-2011 11:47:00

Wel in Limited, en een 2/2 flyer voor met een 'gratis' equipment erbij is ook niet echt heel verkeerd. Kan leuk zijn in een groen Commander deck bv.

24-1-2011 11:46:00

Aww, wat jammer van de hoge costs, anders had ik deze echt wel met equipments gespeeld

24-1-2011 11:45:00

deze kaarten geven niet echt veel hoop voor het living weapon mechanic, nog geen gezien die echt echt waard is

Official Judge Mark (337) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
24-1-2011 11:39:00

Nieuwe kaart!

Oracle

Artifact - Equipment 

Living weapon (When this Equipment enters the battlefield, create a 0/0 black Germ creature token, then attach this to it.)
Equipped creature gets +2/+2 and has flying.
Equip 6

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

8/7/2020
The Germ token enters the battlefield as a 0/0 creature and the Equipment becomes attached to it before state-based actions would cause the token to die. Abilities that trigger as the token enters the battlefield see that a 0/0 creature entered the battlefield.

8/7/2020
Like other Equipment, each Equipment with living weapon has an equip cost. You can pay this cost to attach an Equipment to another creature you control. Once the Germ token is no longer equipped, it will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

8/7/2020
If the Germ token is destroyed, the Equipment remains on the battlefield as with any other Equipment.

8/7/2020
If the living weapon trigger causes two Germs to be created (due to an effect such as that of Doubling Season), the Equipment becomes attached to one of them. The other will be put into your graveyard and subsequently cease to exist, unless another effect raises its toughness above 0.

Decktips